Čajky dunajské

Tohto vtáka som prvý raz zaregistrovala na mojej dovolenke v Bulharsku, kedy som  mala viac ako dvadsať rokov. Škrekot čajok nás skoro ráno pravidelne budil zo sladkého dovolenkového spánku. Potom som na dlhé roky tohto vtáka vôbec neregistrovala. Až keď som začala chodiť s fotoaparátom, začali sa mi otvárať oči a zrazu som si všímala veci, ktoré som si dovtedy nevšimla. Tak som znovu zaregistrovala aj čajky, ktoré sa hlavne v zime začali zhromažďovať na Dunaji a tiež aj na petržalskom Chorvátskom ramene. Rozdiel medzi tými bulharskými je iba v tom, že nevydávajú ten príšerný škrekot.

IMG_1544

čajky

IMG_3614

IMG_3626

čajky

IMG_4659

FAREBNÝ SVET

3 thoughts on “Čajky dunajské

Pridaj komentár

