Modré nebo nad Malými Karpatmi

Konečne bol dnes deň s modrou oblohou. Aj keď som voči predpovediam meteorológov väčšinou skeptická, tak tentokrát som im veľmi chcela veriť. Ich predpoveď počasia na dnešný deň som si naskenovala a uložila do počítača. Predsavzala som si, že celý deň využijem na pobyt vonku.

počasie 0804

Už po deviatej hodine som sa zbalila a opustila byt. Najprv som sa zastavila na nábreží Dunaja pri Eurovei   a potom som išla na Železnú studničku. Plánovala som tam zostať len dopoludnia, lebo popoludní som sa chcela ísť ešte aj bicyklovať. No atmosféra lesa so spievajúcimi vtákmi, prebúdzajúcou sa prírodou a modrou oblohou nad hlavou  ma natoľko vzala do svojich osídiel, že boli dve hodiny popoludní, keď som konečne vychádzala pod Červeným mostom z lesa. Domov som prišla natoľko unavená, že z bicyklovania už  nebolo nič. Som rada, že som bola v prírode, pretože večerná predpoveď počasia nám až do konca týždňa sľubuje dážď.

  IMG_5961

IMG_6081

IMG_5842

IMG_6061

IMG_6110

ein stück himmel # 66

One thought on “Modré nebo nad Malými Karpatmi

Pridaj komentár

