Spomienka na Tatranské Matliare

Som presvedčená o tom, že dovolenka vo Vysokých Tatrách je pre každého Slováka tým najkrajším pôžitkom. Sú to naše  najväčšie, najkrajšie a najviac navštevované hory. Osobne som v nich strávila oveľa menej času, ako by som bola chcela. Určite by som tam bola rada chodila častejšie. Bohužiaľ, nie všetko, čo by sme chceli a po čom túžime, sa nám vždy splní. Preto si rada pozerám aspoň fotografie z mojich predošlých návštev. Tie, ktoré nemusím skenovať a mám ich v počítači, sú napríklad aj tie, ktoré som urobila počas víkendového pobytu presne v apríli pred piatimi rokmi. Ten víkend uprostred apríla som strávila v zotavovni Hutník v Tatranských Matliaroch.

????????????

????????????

????????????

Počas týchto pár dní som si užila pohodlie ubytovania, využila služby, ktoré hotel ponúkal. Tak som okrem vychádzok do okolitej prírody a do neďalekej Tatranskej Lomnice využila aj hotelový bazén a služby maséra. Bola by som rada, keby sa mi aj túto jar podarilo aspoň na jeden víkend vybehnúť do našich krásnych hôr.

????????????

????????????

????????????

????????????

????????????

????????????

????????????

ein stück himmel # 67

2 thoughts on “Spomienka na Tatranské Matliare

Pridaj komentár

