Pred dažďom

Konečne nastal vytúžený jarný čas a ja som mohla znovu po dlhých mesiacoch vytiahnuť bicykel. Uplynulý víkend som oba dni strávila pri bicyklovaní. Zatiaľ sú to len také tréningové trasy. Musím nechať čas privykať nohám aj sedacej časti na iné pohyby, než boli počas zimy zvyknuté. Aj napriek tomu, že na sobotu boli hlásené dažďové prehánky, ja som to ignorovala a bez pršiplášťa som sa vydala na cyklopúť cez Sad Janka Kráľa, pokračovala som cez hraničný prechod Berg. V Bergu som sa párkrát zastavila na fotografovanie a potom som cez ďalšiu rakúsku obec Kittsee pokračovala v ceste domov. Hneď po prejdení hranice som sa ešte zastavila na

vojenskom cintoríne

a potom už unavená po popoludňajšom pobyte na bicykli, som smerovala domov.

Takto hrozivo to vyzeralo v sobotu na oblohe.

IMG_7403

IMG_7407

IMG_7467

IMG_7486

Zdieľané s

ein stück himmel # 68

himmelsk #133

7 thoughts on “Pred dažďom

Pridaj komentár

