Belasé nebo nad hlavou

Je streda večer a ja vám práve prinášam kus modrej oblohy. Čo len Vilo má patent na modré z neba? Moje modré nebo nebude patriť len trom vybraným osobám, ale bude patriť všetkým tým, ktorí si kliknú na tento článok môjho blogu.  Vôbec sa nemusíte obávať, že vás počas prezerania fotografií niekoľkokrát preruší reklama a nebudem vás ani obťažovať upútavkami na moje ďalšie články. Môžete u mňa zostať tak dlho, ako len budete chcieť. Len o jedno vás chcem poprosiť. Neposielajte mi prosím anjelikov. Aj tak neviete, ktorý anjel drží nado mnou ochrannú ruku. To by mi vedela povedať asi len Alena.

IMG_0509

IMG_0698

IMG_0700

Viac fotografií na tému

ein stück himmel # 69

1-himmel-logo 150

5 thoughts on “Belasé nebo nad hlavou

Pridaj komentár

