Tatranské krokusy

Apríl sa blíži ku koncu a môj sen, že po piatich rokoch sa vrátim znovu do Tatier, sa nenaplnil. Čas letí tak príšerne rýchlo, že nestíham ani mnoho iných vecí, nie iba výlet do Vysokých Tatier. Škoda. Aj vy máte ten pocit, že týždne sa skladajú z pondelkov a z piatkov, kedy sa tešíme na víkend? Ten však ubehne tak strašne rýchlo, že si to ani nestačíme uvedomiť a je tu zase nedeľa večer. Takto to ide týždeň čo týždeň a takto mi ubiehajú roky. Uf, asi robím niekde chybu, že mi čas uniká ako piesok medzi prstami.

????????????

????????????

????????????

????????????

????????????

Zdieľané

s

TODAY’S FLOWERS #243

todays flowers

10 thoughts on “Tatranské krokusy

  1. No, čas utíká různě. Hlavně opravdu strašně rychle. Ale třeba v Pá ráno, jak jsme vyjeli do toho Děčína, mi tentýž den večer připadalo, že jsme byli pryč celé dny a ne jen hodiny. Stejně tak o víkendu. Když se toho za den hodně přihodí, zdá se pak delší, i když rychle utekl. To je takový paradoxní vyjáření, ale já to tak cítím.

    Like

    1. Asi to bude naozaj tak, ako píšeš. Keďže sa moje dni podobajú jeden druhému a nič mimoriadne sa nedeje, tak sa mi zdá, že to letí veľmi rýchlo. Ale nenudím sa, to nemôžem povedať.

      Like

Pridaj komentár

