Dvadsaťštyri dní

Včera podvečer som urobila zábery z miesta, ktoré som naposledy fotila 4. apríla. Vtedy bola pochmúrna šedá obloha a divo rastúce stromy jabloní neďaleko nášho domu boli ešte bez jediného lístka. Sedeli na ňom iba vrabci a iné malé vtáky, ktoré som však mojím príchodom vyplašila a rýchlo odleteli. V tráve si na niečom pochutnávali škorce, ktoré sa asi práve vrátili z teplejších krajín, pretože som tu tieto vtáky videla vtedy prvý raz.

Aký to je rozdiel, keď som si pozrela fotografie zo včera. Jablone sú obsypané kvetmi, na ich konároch si na niečom dobrom pochutnávali vrabce, ktorých nevyrušil ani môj príchod a topoľ, ktorý rastie obďaleč, úplne zakryl výhľad na náš zelený dom. Po dlhej zime nastala v prírode explózia.

4.4.2013

IMG_5128

škorec

28.4.2013

IMG_3645

IMG_3653

FAREBNÝ SVET

Pridaj komentár

