Máj, máj, máj, zelená sa háj

A je tu! Dnešným dňom začíname piaty mesiac roka. Už sa ani nebudem zmieňovať o tom, ako neúprosne rýchlo mi letí čas. No čo s tým narobím? Nič. Iba toľko, že sa budem nasledujúce dni snažiť maximálne využiť . Či sa mi to naozaj podarí, o tom radšej nebudem polemizovať. No poďme k tomu, čo hovorí titulok tohto článku.

Naozaj sa háj zazelenal. Aj keď som v žiadnom takom háji, teda ako si ja háj predstavujem, nebola. Vidím to z okien môjho bytu, vidím to z lužného lesíka, ktorý tu mám obďaleč. Zo dňa na deň je svet krajší, naše oči teší pohľad na stále viac farieb. Preto mám jar najradšej zo všetkých ročných období.

Tento raz vám chcem ukázať, ako vyzerá už spomínaný lužný les, vzdialený len nejakých pár metrov od môjho domu.

DSCN0098

DSCN0102

IMG_3088

IMG_3103

IMG_3130

Teraz sa môžete pozrieť so mnou do prvomájových príspevkov z predošlých rokov.

Je tu máj z roku 2012

Prvomájové ráno z roku 2011

Máj – lásky čas z roku 2010

… a je tu znova máj, lásky čas z roku 2009

4 thoughts on “Máj, máj, máj, zelená sa háj

    1. Jéj, to je milé prekvapenie! Ella, už som si myslela, že máš niečo proti mne, keď si mi prestala reagovať u teba na komentáre a ani si sa u mňa od odchodu do Čiech vôbec neukázala. Musela som si kliknúť na meno Ella, aby som sa presvedčila, či si to naozaj ty. Lenže po kliknutí na tvoje meno mi oznámilo, že server neexistuje. Máš nejakú chybu v odkaze na tvoj blog, oprav si to. Presvedčila ma o tom nakoniec tvoja mailová adresa, ktorá sa ukazuje v nastaveniach blogu. Najviac ma prekvapilo, že si sa objavila na najnovšom blogu, nie na tých starších. Ďakujem.

      Like

Pridaj komentár

