Čas orgovánov

Presne pod týmto istým názvom som už mala článok na inom mojom blogu. Bolo to presne pred rokom. Niekoľko slov z neho si požičiam aj do tohto príspevku.

Približne na prelome apríla a mája je pre mňa asi najkrajšie obdobie roka. Zelená je ešte svieža zelená, príroda vonia kvitnúcimi rastlinami. No a práve v období, ktoré je teraz, kvitnú aj orgovány. Fialové všetkých odtieňov, ale aj biele, od jednoduchých kvietkov až po plné, s omamnou vôňou.

Klikni na zväčšenie fotografie

Zdieľané

s

weekend flowers # 97

tina weekend flowers

FLORAL LOVE

floral love monas

15 thoughts on “Čas orgovánov

  1. Mám ich aj ja rada. Vždy , keď mi nejaký príde do cesty ( na prechádzke), musím privoňať… a vôbec… jarné kvitnutie čohokoľvek je asi najkrajšie a určite najvoňavejšie. Susedia majú veľký orgovánový ker, (tiež zakvitol, huráá!) presahujúci plot. Prosila som ich, aby ani kúsok z neho nerezali, nech sa prediera aj k nám. Aj naše záhradné centum má teraz úžasné mladé kry… mám sto chutí si jeden kúpiť, len neviem kde by som ho dala 😦 Katarína V.

    Like

    1. Kúp si, prípadne nech ti suseda dá výhonok. Aj ja som zháňala, chcela som posadiť na tom mojom kvetinovom záhone, ale nezohnala som. Tu v Petržalke ich teraz kvitne plno, rôzne farby. Naozaj to tu teraz vonia. Nielen orgovánmi, ale aj gaštanmi a inými kvetmi. Máj je len jeden 🙂

      Like

Pridaj komentár

