Prvé pondelkové srdiečko pre pani Waldspecht

Na jednom nemeckom blogu som nedávno objavila ďalší zaujímavý projekt s názvom Montagsherz. Zatiaľ som nemala čas, aby som nafotila nejaké nové fotografie na túto tému, no spomenula som si, že jednu fotografiu, ktorá by sa do tohto projektu mohla hodiť, mám v mojom archíve. Tak som ju teda našla a dnes sa s ňou prvý raz zapájam do spomínaného projektu.

IMGP0553

Nesúhlasím s tým, aby sa do kôry stromov vyrývalo, no aj napriek tomu som si toto srdiečko odfotila. Strom som videla cestou na vrch Zobor, kde som bola práve pred rokom.

Apelujem na všetkých, teda hlavne na mladých a zamilovaných, ak sa tu náhodou takí objavia. NEROBTE TO!

Zdieľané

s

Montagsherz #90

montagsherz

7 thoughts on “Prvé pondelkové srdiečko pre pani Waldspecht

  1. Herzlichen Dank für dein 1. Montagsherz!
    Zwar tut es mir ein wenig weh, wenn ich sehe, dass ein Baum mit solchen Ritzereien verletzt wird, aber schön anzuschauen ist es ja schon.
    Hoffen wir, dass J und M noch immer herzlich vereint sind …
    Liebe Grüße, Anette

    Like

  2. Baumherzen sind zum Glück immer noch was Besonderes.
    Zum Glück wird sowas nicht mehr so oft getan. Immerhin haben es die meisten Bäume überlebt.
    Herzliche Montagsgrüße ♥
    minibares

    Like

    1. Aspoň ty jediná mi tu nepíšeš kázne, že sa to nemá. Mala som z ostatných komentárov pocit, že som to vyrezala do tej kôry stromu ja 😦 Máš pravdu, asi sa vždy nájdu takí ľudia, ktorí to budú robiť. Našťastie, ja som to nikdy v mladosti neurobila a ani ten, s ktorým som chodila.

      Like

Pridaj komentár

