Predstavenie za sklenenou ohradou

O ako ORANGUTAN

Orangutia rodinka v ZOO Bojnice

IMGP8757

Čo chcú tie ľudské opice za tým skleneným plotom? Prečo nám nedajú pokoj? Čo nás stále očumujú? Idem sa pred nimi schovať. Kde mám ten kartón?

IMGP8769

Taak, už je to lepšie. Aspoň sa v pokoji najem.

IMGP8771

Ach, asi som sa mýlil. Vyzerá to tak, že sa budem musieť deliť.

IMGP8772

To moje dieťa mi nikdy nedá pokoj? Zdá sa, že chce na mňa použiť násilie.

IMGP8773

Čo iné mi zostáva? Musím sa s ním podeliť. Veď je to moja krv.

IMGP8777

Vyzerá to tak, že ma chce pusinkovať, ale skutočnosť je iná. On chce moje jedlo.

IMGP8774

Toto sú ruky, ktoré sa o moje mláďa starajú a ktoré ho aj láskajú.

IMGP8778

Vyzerá to tak, že sa ľúbime? Áno, je to tak. Ľúbim svoje dieťa. Som ako každá iná mama, dala by som mu aj posledné.

IMGP8747

Predstavenie skončilo, ide sa domov.

Zdieľané

s

picstory # 94 – O

tuesday tina

5 thoughts on “Predstavenie za sklenenou ohradou

    1. Hanka, len tak medzi nami fotografkami, vieme, že tie fotky sú strašnej kvality, ale mne išlo o ten príbeh a hlavne o to, aby som sa mohla zapojiť do tejto témy, ktorá bola na písmenko O.

      Like

    1. Nebyť tohto písmenkového projektu, tak by fotky určite svetlo tohto sveta nikdy neuzreli a zostali by naďalej len v mojom fotoarchíve. Keďže to je fotené cez sklenú stenu toho opičieho výbehu, odrážajú sa v skle aj veci, ktoré som tam nechcela mať.

      Like

Pridaj komentár

