Kornel sa vrátil

Jeden z ďatľov,  ktorý k nám chodili v zime na balkón, sa vrátil. Možno si pamätáte moje príspevky na mojich dvoch blogoch. Jeden je z 21. februára na blogu Projekt 365/2013  a ten druhý bol na tom to blogu pod názvom Ako nás Kornel navštevoval

Je to presne desať dní, kedy som po dlhšom čase zaregistrovala opätovnú návštevu ďatľa. Myslím si,  že tentoraz k nám chodieva iba jeden, stále ten istý. Na balkón priletúva s takou pravidelnosťou, že som začala uvažovať, či to nie je samček, ktorý k nám chodí po potravu a nosí ju mláďatám do hniezda. Príde minimálne raz za hodinu, niekedy aj viackrát za hodinu. No nesmie nikoho vidieť na balkóne, ani v kuchyni sa vtedy nemôžem veľmi pohybovať.  Preto som sa musela správať veľmi opatrne aj pri fotení. Vždy, keď príde, tak zostanem ticho pozorovať, ako sa kŕmi lojom, ktorý zostal od zimy a ktorý som z balkóna neodstránila.  Loj bol vložený v hlinenom kvetináči, ktorý som dnes vložila do oranžového keramického, aby sa Kornel mohol na našom balkóne čo najrýchlejšie zorientovať.

Tak si ho teda pozrite. Tu sú posledné fotografie z dnešného popoludnia.

IMG_9043

IMG_9047

IMG_9048

IMG_9049

IMG_9050  IMG_9052

IMG_9057

Pozri si ďalšiu fotografiu

8 thoughts on “Kornel sa vrátil

    1. Teraz som práve zverejnila nový článok o tom, čo sa udialo dnes ráno. U teba stále nič nové? Nechceš sa zapojiť s tvojimi krásnymi fotkami rôznych austrálskych vtákov do výmenného projektu, ktorého link je pod mojím novým článkom?

      Like

Pridaj komentár

