Kornel nemá čo jesť

Môj príbeh o Kornelovi pokračuje. Potrava, na ktorú chodieva na náš balkón, sa pomaly míňala, ale do dnešného rána jej bolo ešte stále dosť, aby mal kvôli čomu ku nám chodiť. Až do chvíle, kým som cez obývačkové okno nevidela, že na náš balkón prilieta nejaký veľký vták. Išla som sa hneď  opatrne pozrieť do kuchyne a čo nevidím? Po balkónovom múriku sa špacíruje veľká vrana. Trvalo to len pár sekúnd. Okamžite sa zorientovala. Vyskočila na kvetináč, v ktorom bol loj. Uchmatla ho a odletela preč. Pôvodne tam boli dva kúsky, tak som ihneď pochopila, kam zmizol pred pár dňami ten druhý. Vtedy som počula, že sa Kornel háda s nejakou krákavou vranou, no nenapadlo mi, o čo išlo. Ani som si vtedy nevšimla, že by si vrana niečo odnášala v zobáku. No je jasné, že už vtedy mala zálusk na Kornelovu potravu.

Po tom, čo si dnes vrana uchmatla posledný zbytok loja, rozmýšľala som, čo urobím, aby si Kornel neodvykol od návštev na našom balkóne. Už som si na neho zvykla a jeho prítomnosť mi robila radosť.  Spomenula som si, že mi zo zimy zostali kupované guličky z Lidla, ktoré sýkorkám veľmi nechutili. Tak som teda  jednu z nich vložila do kvetináča. Netrvalo dlho, len pár minút a Kornel už bol znovu tu. Pustil sa do jedenia a ja som ho nechala tak. Odišla som do inej miestnosti. Po chvíli som počula, že niečo zarachotilo na balkóne. Keď som vyšla von, už som nevidela nikoho, ale nevidela som ani guličku, ktorú som len pred niekoľkými minútami vložila do oranžového kvetináča. Vrana ju stihla znovu ukradnúť. Vtedy som si spomenula na môj iný zážitok  s vranou.

Bolo to práve pred rokom.

Pravdepodobne aj teraz je znovu obdobie, kedy majú vrany mladé a za každú cenu im chcú priniesť potravu. Už teraz rozmýšľam nad tým, ako pripevním loj, ktorý pôjdem určite zajtra kúpiť, aby ho vrany znovu neukradli.

Keďže to vrane trvalo len pár sekúnd, vôbec som nestihla zareagovať, ani som ju nestihla odfotiť. Toto sú posledné fotografie, kedy mal Kornel u nás nachystanú potravu.

IMG_0829

IMG_0854

IMG_1241

Vy, ktorí ste nevideli moje predošlé príspevky o Kornelovi, tak si kliknite

SEM

IMG_9057

Zdieľané

s

Camera-Critters #268

Camera Critters Post Header

5 thoughts on “Kornel nemá čo jesť

  1. Máš ohromné štěstí, že se ti takhle Kornel (a jak jsi na tohle jméno vlastně přišla?) usalašil na balkóně. S vránou nevím ale co takhle zkusit Kornelovi ten lůj spíš někde zavěsit? On je šplhavec, jemu to vadit nebude a vrána by s tím měla práci….

    Like

    1. Vendy, Kornel dostal meno podľa dátumu prvej fotky. Písala som to v prvom článku o ňom na tomto blogu. Aj ten loj pôvodne v zime visel, no keď si ho ani sýkorky, ani nikto nevšímal, zvesila som ho a vložila do toho kvetináča. Vlastne bol najskôr iba tak položený na múriku, ale keď sa párkrát stalo, že spadol dole (našťastie na balkón a nie von), tak som ho vložila do kvetináča. No budem musieť niečo vymyslieť, ale vrany nemienim chovať.

      Like

Pridaj komentár

