Narodeninový darček od Moniky

Monika je dcéra môjho brata. Začiatkom júna, presne tretieho, sa môj brat dožil svojej polstoročnice. K tomuto významnému životnému jubileu dostal od staršej dcéry nádherný darček. Keďže je blázon do vyhliadkových letov, aj Monikin narodeninový darček sa niesol v tomto duchu.

Peter sa teda v sobotu 8. júna pozrel na svoj rodný kraj, mesto, v ktorom žije, ale aj kus ďalšieho slovenského územia,  z tohto lietadla. Nebolo to prvý raz a ako ho poznám, určite ani naposledy.

IMG_6612

IMG_6615

IMG_6586

Klikni na fotografie v galérii

Zdieľané

s

ein stück himmel # 77

1-himmel-logo 150

6 thoughts on “Narodeninový darček od Moniky

    1. Keď to nie je strach, tak aký máš dôvod, aby si nemala rada rozhľadne? Neviem si žiaden iný predstaviť. Všeobecne lietaš rada? Ja áno, len mám vždy problémy s ušami pri vzlietávaní a pristávaní.

      Like

      1. Lětěla jsem jen párkrát. Jako dítěti mi bývalo hodně špatně, jako dospělé už ne….nemám příležitost létat nějak často.
        Na rozhledně se nekochám, protože obvykle shora vidím víc toho, co mi v krajině vadí. Pokud je tam mapka, stejně se mi nedaří nalézat vy vyobrazené objekty. Třeba přiřadit názvy jednotlivým vrcholům, apod.
        A nebo jsem možná jen líná lozit po schodech 😀

        Like

        1. U mňa je to skôr opačný efekt. Z výšky nevidím ten bordel, ktorý je vidieť zo zeme. Nepotrebujem pozerať a porovnávať s mapkou, stačí, že vidím do diaľav. Aj v samotnej Bratislave máme niekoľko miest, z ktorých je nádherný výhľad do diaľky, hlavne keď je pekné počasie. Sú to oba hrady, je to vyhliadková veža na Moste SNP, pár km od Bratislavy je vyhliadková veža v Bergu (Rakúsko), potom zase jedna v Malých Karpatoch. Aj z bratislavského Slavína je pekný výhľad. Rada sa pozerám z výšky, ale nerada umývam okná v mojom byte na 8. poschodí. Kedysi mi to nič nerobilo, teraz už áno. A ty nemôžeš byť na všetko taká kritická. Veď hádam tam u vás prevládajú tie krajšie výhľady nad tými škaredšími.

          Like

Pridaj komentár

