Aj vďaka fotoaparátu si obnovujeme spomienky

Človek zažije počas svojho života množstvo zážitkov. Niektoré mu zostanú v hlave, na iné zabudne a niektoré si pripomenie vďaka fotografiám. Ja som veľmi rada, že kedysi dávno vymyslel niekto fotoaparát. Ľudia nosia fotoaparáty so sebou a fotia.

Aj ja tak robím už niekoľko rokov. Vďaka tomu si môžem pozerať fotky z čias, kedy som mala možnosť viac cestovať. Teraz si ich prezerám a spomínam. Čiastočne sa znovu vraciam na miesta spred niekoľkých rokov.

IMGP1188

*Spomienky sú jediným rajom, z ktorého nás nemôžu vyhnať.*

Jean Paul

IMGP1198

*Keby nebolo spomienok, človek by neveril,

že raz bol šťastný.*

 IMGP1199

*Potrebujem svoje spomienky. Sú to moje dokumenty.*

Louise Bourgeois

IMGP1202

IMGP1204

*Keď nádej zhasne a človek ostane sám, je nadovšetko krásne

vrátiť sa k spomienkam.*

IMGP1211

IMGP1249

Spomienky na cestu Liptovom z mája 2011.

4 thoughts on “Aj vďaka fotoaparátu si obnovujeme spomienky

Pridaj komentár

