O chvíľu odplávajú

This slideshow requires JavaScript.

 

STREDA BEZ SLOV

8 thoughts on “O chvíľu odplávajú

    1. Konec? Čo ešte viac je tam treba dodať na koniec? Nestačí, že sa odrazili od pontónu, že loď pláva, že si nás ešte posledný raz odfotili a ja už vidím loď z diaľky, teda tiež odchádzam? Túto sériu som pripravovala na tému – BEZ SLOV. Myslela som, že to každý pochopí.

      Like

  1. To je skvělá reportáž, Danielo! Ty se máš, když můžeš fotit lodě. Ta, kterou jsi fotila je pěkně dlouhá. Škoda jen, že není voda v řece čistá, to hnědé kafe trochu kazí dojem.

    Like

    1. Keď som fotila, tak som len predpokladala, odkiaľ a kam loď pláva. Teraz to už viem, lebo som si ju našla na internete. Vždy pláva z nemeckého Passau cez Viedeň, Bratislavu do Budapešti a potom naspäť.

      Like

Pridaj komentár

