Posledná júnová nedeľa

…a zároveň prvý prázdninový víkend. Prišlo skutočné leto. Počasie síce trošku zaváhalo, pretože na tento čas sme zvyknutí na iné teploty, než aké sme tu mali v posledných dňoch. Ale aj keď neboli tropické teploty, slniečko krásne zohrievalo. Bratislavčania vytiahli päty z bytov a kroky mnohých viedli k Dunaju pri Eurovei. Breh Dunaja je ešte stále uzavretý po nedávnych záplavách, ale už nám sľubujú, že onedlho bude všetko tak, ako sme boli zvyknutí. Tráva na brehu sa musí zregenerovať a podľa mňa aj vyčistiť, aby si tam mohli ľudia znovu ľahnúť a pohľadom na rieku relaxovať.

Včera som tiež uzavrela prvý polrok môjho fotoprojektu 365.   Vaša návšteva a komentár na ňom by ma veľmi potešil.  Šesť mesiacov roka ubehlo neskutočne rýchlo.  Pred nami je presne toľko dní a je tu zase koniec roka. Ale o tom je ešte priskoro hovoriť, ani nechcem. Chcem, aby sa čas trošku spomalil, nech si prázdninujúci a dovolenkujúci do sýtosti užijú letné dni.

Prajem vám nielen dobrý štart do nového týždňa, ale aj krásne leto!

IMG_2197 IMG_2200 IMG_2207 IMG_2212 IMG_2219 IMG_2234 IMG_2250 IMG_2273

Pozri si aj môj

PROJEKT 365/2013

Nový priečinok

2 thoughts on “Posledná júnová nedeľa

  1. Počasí u nás je pořád takové podivné. Když na mne dopadají sluneční paprsky, věřila bych, že je léto, jakmile zajde slunce za mrak, je ledový vítr. A v noci vyloženě zima. Dnes jsem se vzbudila s ledovým nosem (spím při otevřeném okně).
    Opět mi nejde komentovat tvůj PROJEKT. Tam jsem chtěla napsat, že mám takové lenošení v městských parcích ráda. U vás ještě k tomu na břehu řeky…idyla. Ale ne pro každého. Můj manžel vždycky sedí vedle mě na bobku, dokud ho nepostrčím, a pak má zase problém se posbírat. Ale pozor! To není tloušťkou ani stářím, jen vypěstovanou ztuhlostí 😀
    Hezký den!

    Like

    1. Priznám sa, ja nechodím vôbec vysedávať do parkov, ani na nábrežie. Ja sa tam chodím iba prechádzať a fotiť 🙂 No v nedeľu som náhodou na chvíľu sedela na jednej z nových lavičiek na nábreží. Možno ju dám aj na blog, ale už teraz oznamujem, že sa mi nepáči.

      Like

Pridaj komentár

