Nedeľný podvečer s Hudbou MV SR

V uliciach Bratislavy sa už začal Staromestský letný festival.  Piatkovým vystúpením Petra Lipu som jeho zahájenie nevidela a vlastne aj k tomu nedeľnému som prišla iba náhodou. Som rada, že som sa zastavila na Hviezdoslavovom námestí a že som počkala, kým sa pod altánkom hudobníci pripravia, naladia nástroje a kým začnú hrať. O osemnástej hodine, úderom zvonov na bratislavskom Dóme spustili prvú skladbu. Rôznorodý výber skladieb, niečo z americkej filmovej hudobnej tvorby, niečo z Gershwina a vlastne to je jedno, čo hrali. Všetko bolo super, ľuďom sa to páčilo. Skončili až po siedmej hodine. Po veľkom aplauze si poslucháči  vyžiadali ešte jeden prídavok.

Hudba MV SR plní v rámci rezortu protokolárne a reprezentačné úlohy, účinkuje na všetkých oficiálnych akciách, organizovaných ako ministerstvom, tak verejnými a vládnymi inštitúciami. Spolupracuje tiež s rôznymi kultúrnymi inštitúciami a agentúrami. Okrem služobného repertoáru a štandardných skladieb pre dychové orchestre pozostáva jej repertoár aj z moderných aranžmánov hudby starých majstrov, muzikálových a filmových melódií a skladieb swingových. A presne toto zahrali aj v nedeľný podvečer.

Načo toľko slov, pozrite si fotoreportáž z tohto podujatia. Ale ešte skôr, ako sa zapozeráte do fotografií, kliknite si na hudbu, ktorú hrá spomínaný orchester.

***

***

This slideshow requires JavaScript.

Fotogaléria z koncertu je aj tu:

Nedeľný koncert Hudba MV SR

Dúfam, že som vás tak hudbou, ako aj fotografiami potešila.

3 thoughts on “Nedeľný podvečer s Hudbou MV SR

    1. Bola to naozaj pohoda. Preto som hľadala na nete skladby, ktoré hrali, aby som podfarbila tú podvečernú atmosféru. Aj ja mám tento druhy hudby rada. U nás je aj swing café, ale s kým by som tam chodila?

      Like

Pridaj komentár

