V záhrade u môjho brata

Rada, ale nie veľmi často chodievam na návštevu môjho brata a švagrinej, ktorí bývajú v malom, ale peknom domčeku pri jednom  jazere, ktoré vzniklo pri výstavbe vodného diela Gabčíkovo. Domček obklopuje maličká kvetinová záhradka. O čo je menšia, o to je krajšia. Od jari do neskorej jesene tam stále niečo kvitne. Pri mojej poslednej návšteve začiatkom tohto týždňa som si vyfotila skoro všetky ich kvety. Niektoré si môžete pozrieť aj vy.

IMG_4480

IMG_4486

IMG_4497

IMG_4500

IMG_4501

IMG_4507

IMG_4557

IMG_4535

IMG_4543

IMG_4562

Mnohé kvety na mojom záhone som si preniesla práve z tejto záhradky. Takže raz bude možno aj môj záhon taký pekný, aká je pekná ich záhrada.

FFF86

FFF

 

8 thoughts on “V záhrade u môjho brata

  1. Bratrova zahrádka je vskutku samý květ a vidím ve větším i ty růžové topoľovky. A dokonce vím, jak jsi se k bratrovi dostala. bylo to na kole! 😎 😀

    Like

Pridaj komentár

