101. článok na tomto blogu

Nie je to tak dávno, čo vznikol tento blog. Iba 1. apríla 2013 som publikovala prvý článok, ktorý mal názov Dunaj. Včera, 15. júla, som zverejnila v poradí stý príspevok tohto blogu. Stošesť dní mi stačilo na to, aby som dosiahla rovnú stovku príspevkov. Je to čas na maličkú rekapituláciu? Možno je, tak si ju urobím.

Blog som si založila s cieľom, že na ňom bude viac fotografií ako slov, ale niekedy sa snažím predsa len niečo napísať. No fotografie sú hlavným jeho obsahom. Mojím zámerom bolo, aby som sa prostredníctvom neho zúčastňovala v   blogových fotovýmenách na rozličné témy. Tu mi síce prekáža moja neznalosť jazykov, hlavne angličtiny, ale zatiaľ sme si s ostatnými blogermi celkom porozumeli 🙂 Neviem, či štatistika, ktorú robí WordPress neráta aj moje vlastné kliknutia na blog, ale doteraz tu mám 4 299 návštev.  Podľa krajín, z ktorých prišli ľudia na tento blog, vedie samozrejme Slovensko, za ním je s oveľa oveľa menšou návštevnosťou Česká republika a hneď v závese za ňou Nemecko. Po jednej návšteve majú Chile (Monika, mohla by si sem chodiť aj častejšie, nie iba raz), Faerské ostrovy, Maledivy, Brazília, Malta a Indonézia. Z mnohých krajín, bohužiaľ aj európskych (Cyprus, Belgicko, Španielsko, Rusko), nebola u mňa zatiaľ ani jedna návšteva. Asi je blogerom z Filipín môj blog sympatickejší ako napr. slovenskej blogerke z Belgicka, u ktorej som zanechala aj nejaké komentáre.  To som už ale načrela na inú tému. Možno raz napíšem niečo aj o nej.

Doteraz najčítanejším článkom je ten s názvom Biele a žlté kvety lúk. Čo ma dosť nemilo prekvapilo je, že na článok o Bratislave bolo kliknuté iba dvakrát, hoci som mu venovala aj samostatnú stránku blogu 😦 Práve ním som chcela dať svetu vedieť, odkiaľ píšem tento blog. Rovnako  má len dve kliknutia aj článok Čajky dunajské. Dosť ma udivilo, že aj článok Bratislava zhora (von oben), ktorým som prispela do jednej z fotovýmen u nemeckej blogerky Tiny, mal iba päť návštev. Pritom to nebola moja prvá účasť na rôznych projektoch. Takže ani to nezaručuje, že k vám niekto na blog príde.

Čítanosť a obľúbenosť slovenskej sekcie blogov na WordPresse som prestala sledovať. Paradoxné je, že medzi najobľúbenejšie a najčítanejšie blogy nepatria tie, ktoré píšu blogeri z vlastnej hlavy, ktorí používajú vlastné fotografie, ale sú to zväčša takí, ktorí kopírujú nielen články, ale aj fotografie z internetu. Na to fakt nemám slov. No občas som medzi najčítanejšími článkami našla aj niektorý z mojich, náhodou tak bolo aj dnes ráno.

farebný svet čo teraz letí

No dosť už bolo štatistiky. Jedno je isté, že ma tento blog baví a dúfam, že ma bude baviť aj naďalej. Želám si, aby bavil aj vás.

Pridaj komentár

