Mama, tata kde ste? Hladné sme.

Fotenie vtákov sa mi veľmi nedarí. Asi nemám dosť trpezlivosti, ale ani potrebnú fotografickú výbavu, aby som ich mohla zachytiť lepšie. Pri mojej nedávnej cyklovychádzke sa mi podarilo odfotiť dom, na ktorom bolo množstvo lastovičích hniezd. Je to skôr výnimka, ako bežná vec, pretože ľudia sa bránia tomu, aby ich obydlie “krášlil” nalepený lastovičí domček. Džavot vtáčikov je síce milý, ale milé nie je to, ako vyzerá potom múr domu a čo sa pod hniezdami nachádza.

IMG_1938

IMG_1934

IMG_1935

IMG_1933

IMG_1947

IMG_1953

IMG_1954

IMG_1955

Wild Bird Wednesday 53

Wild Bird Wednesday

9 thoughts on “Mama, tata kde ste? Hladné sme.

      1. Ja, hat mir meine Mama schon als Kind erzählt. Ist natürlich auch ein wenig Aberglauben. 😉
        Aber nützlich sind sie schon. Fangen unzählige Mücken und Fliegen weg. Auf dem Land schon gut. Und kühne Flieger sind sie. Schaue ihnen gerne vom Balkon zu.
        Und in “Erlebnis Erde” im TV, kamen mal Zeitlupenaufnahmen, das ist unglaublich…
        LG
        Ute

        Like

Pridaj komentár

