Vratič obyčajný (Tanacetum vulgare L.)

Rastlina so žltými gombičkovými kvetmi je veľmi rozšírená. Rastie na skalnatých brehoch, popri cestách a železničných násypoch.  Je až nepríjemne silne aromatická. Silný zápach drogy odpudzuje dotieravý hmyz.

Ekologický repelent taký bol názov článku na mojom staršom blogu Zrkadlenie, kde som už o vratiči obyčajnom písala.

Dnes je tu znovu, aby som s ním prispela do Monday Mellow Yellows.

IMG_7237

FAREBNÝ SVET

IMG_7245

IMG_7811

Monday Mellow Yellows

Monday Mellow Yellows

7 thoughts on “Vratič obyčajný (Tanacetum vulgare L.)

    1. Jednu kytičku som si priniesla domov, ale práve včera som sa na ňu pozerala, že už stratila tú peknú žltú farbu. Mala by som to sušiť niekde na tmavom mieste a ja také nemám.

      Like

Pridaj komentár

