Na židovskom cintoríne

Z Devína sme sa vrátili do mesta, kde sme vystúpili pri bratislavskom PKO. Tam si moja návšteva dala obed, aby mala dostatok síl na ďalšie putovanie po Bratislave. Deti boli unavené, pretože deň predtým boli vo Viedni a ešte neskoro večer sa zabávali vo viedenskom Prátri. Hlavne mladší syn mal toho viditeľne dosť. No i napriek tomu sme sa vybrali po schodoch na miesta nad PKO, kde som išla hľadať židovský cintorín. Vedela som o ňom, že tam niekde existuje, ale nikdy doteraz som na ňom nebola. Toto bola aj moja prvá návšteva tohto miesta. A že ma jeho rozmery prekvapili, to vám dokážu moje fotografie.

IMG_8285

IMG_8286

IMG_8291

IMG_8309

4 thoughts on “Na židovskom cintoríne

  1. Die GESCHICHTE dieser MENSCHen wäre mal schön INTERSSANT dies zu erfahren…oder finden WIR das ALLes in der AKASAchronik…..????Dir einen schönen SAMS-TAG..HERZlichst ANDREA:))

    Like

  2. Jednou jsem byla na prohlídce židovského města v Boskovicích s průvodkyní. Bylo to velmi zajímavé, vyprávěla o způsobu života, lázni, architektuře, znacích na náhrobních deskách….A já toho plno zapomněla.

    Like

Pridaj komentár

