Čajky

Na tomto blogu som už raz čajky mala.  Príspevok som vtedy nazvala Čajky dunajské. A to preto, že som ich odfotila v zime na dunajskej promenáde. Na leto sa čajky z mesta vždy vzdialia, zostáva ich tu len zopár a znovu ich vo väčšom množstve vídať zase až v zime. Viete, kam sa sťahujú? Zostávajú na Dunaji, ale zdržiavajú sa mimo mesta, v prírode. Pri jednej cyklistickej túre som ich na  Hrušovskej zdrži vodného diela videla stovky.

IMG_4995

IMG_4373

IMG_4416

IMG_4804

IMG_4825

Možno ste prehliadli môj príspevok o bocianoch.

Ak máte záujem, kliknite SEM

Wild Bird Wednesday 55

Wild Bird Wednesday

11 thoughts on “Čajky

    1. Ako som si tu v okolí všimla, žijú tu minimálne tri až štyri druhy čajok. Hľadala som na internete informácie, podľa ktorých by som ich dokázala správne pomenovať, no takú stránku, kde by boli ich názvy správne, som asi ani nenašla. A to som si dala do google aj slovo seagull a Möwe. Ten istý druh čajky som totiž našla aj pod tromi rôznymi názvami, z toho usudzujem, že nie sú správne. Keď si pozrieš fotky z článku, ktorého link je v texte, tam sú zase iné čajky.

      Like

  1. Nice gulls – we dont have any of these species in Australia.

    Cheers and thanks for linking to WBW

    Stewart M – Melbourne

    PS: I added another image to the WBW – I forgot last night!

    Like

Pridaj komentár

