Nazretie za posledným ročníkom Grand prix v Ovsišti

Koncom minulého týždňa sa v jazdeckom areáli TJ Slávia STU Bratislava v Ovsišti konal už 48. ročník jazdeckých pretekov Mercedes-Benz Grand Prix Bratislava. Je mi to ľúto, lebo počasie tých dní bolo naozaj tak horúce, že som tam kvôli tomu bola iba raz, aj to iba na chvíľu. Aj to som prišla domov s boľavou hlavou, na ktorú som si nevzala žiadnu prikrývku.  Škoda, lebo ako každý rok, aj na tento ročník som sa tešila. Tento bol čo do počtu koní (220) zatiaľ najobsadenejším v celej histórii pretekov.​

Prvú fotografiu z podujatia už mohli vidieť tí, ktorí poznajú moj blog

Projekt 365/20013.

Aj na blogu

Na krásnom modrom Dunaji

sú tiež fotografie z Grand prix. Ďalšie si môžete pozrieť tu.

IMG_9503

IMG_9455

IMG_9420

photo(6)

photo(2)

IMG_9464

Dovidenia v Ovsišti znovu o rok na Grand prix 2014!

Predošlé ročníky Grand prix

5 thoughts on “Nazretie za posledným ročníkom Grand prix v Ovsišti

Pridaj komentár

