Cínie v Grasalkovičovej záhrade

V tomto týždni som si po dlhom čase zašla s fotoaparátom do prezidentskej záhrady, kde ma doslova očarili a ohúrili nádherné cínie. Ja som už po dve jari tento kvet vysiala do truhlíkov aj na záhon pri dome, ale ani vlani, ani tento rok som sa z kvetov netešila. Po oba roky mi vyrástlo len veľmi málo rastliniek, ktorých kvietky boli veľmi malé.

IMG_9920

IMG_9948

IMG_9950

IMG_9953

IMG_9954

IMG_9957

IMG_9960

IMG_9963

IMG_9969

IMG_9972

IMG_9980

IMG_9994

IMG_9999

IMG_9966

 

9 thoughts on “Cínie v Grasalkovičovej záhrade

  1. Hello my friends and Wpler students.My Wpadresse has changed please write an email with your email address you all me briefly thank you…

    Come on my Wpseite see me was the question

    Like

  2. Cinie jsem nemívala moc ráda, ale už jsem jim přišla na chuť. Tyhle jsou nádherné, Danielo, mají krásné barvy i tvar květů. Celá zahrada vypadá krásně. Pořídila jsi skvělé fotky!

    Like

Pridaj komentár

