Päťročné výročie Fototriss

Fototriss je švédsky blog, na ktorom som sa už párkrát zúčastnila výmeny fotografií na vyhlásenú tému. Teraz oslavuje blog 5. výročie tohto projektu a pri tejto príležitosti bola vyhlásená téma aj so súťažou. Názov témy je – Aké je vaše obľúbené miesto. Každý máme svoje obľúbené miesta, kam chodíme relaxovať, kde sa chodíme kochať krásou a pokojom. Pre mňa je v poslednom období takým miestom mesto, v ktorom zároveň aj žijem, teda Bratislava. Viem si v ňom nájsť množstvo zákutí, kam rada chodievam. Preto bolo pre mňa ťažké vybrať iba tri fotografie.

Prvou je hrad, z ktorého je pekný výhľad na Dunaj a na mesto.

fototriss

V posledných rokoch som si obľúbila prechádzky po novom dunajskom nábreží v Eurovea.

fototriss

A to posledné miesto som vybrala v Sade Janka Kráľa, kam chodievam naozaj často. Je tak veľký, že je v ňom viac pekných zákutí, pre tento projekt som vybrala miesto s fontánou.

fototriss

Aj keď si neviem predstaviť, že by som vôbec niekedy niečo vyhrala a keby aj, ako by som využila švédsku leteckú spoločnosť, tú možnosť, ktorá sa ponúka  za účasť v tomto projekte predsa len vyplním. Páčil by sa mi víkend v Barcelone.

Fototriss – jubileum

13 thoughts on “Päťročné výročie Fototriss

  1. Krásne miesta… a prosím ťa už nikdy nezačínaj “Aj keď si neviem predstaviť, že by som vôbec niekedy niečo vyhrala”… Skús si predstaviť že práve ty to vyhráš a pôjde to…Držím ti vážne palce a budem ti Závidieť…:-)

    Like

    1. Rozosmiala si ma, lebo keď som to písala, tak som si sama uvedomovala, že myslím negatívne a nemala by som 🙂 Lenže ja som naozaj ešte nikdy nič nevyhrala. Ale v budúcnosti sa už toho vystríham. Polepším sa 🙂 A ďakujem!

      Like

    1. Súťaž prebieha od nedele do štvrtka o 00:00 12/9 o 20:00. Potom vyberie porota víťaza. Výhra je víkendový let do mesta, ktoré si má každý účastník vybrať z ponuky leteckej spoločnosti. Všetko je detailne v článku, ktorý nájdeš pod odkazom Fototriss-jubileum.

      Like

Pridaj komentár

