Malokarpatské vinobranie v Modre

Elán vo svojej pesničke Vymyslená spieva: Chcem s ňou ísť vláčikom do Modry… Všetci dobre vieme, že do Modry žiaden vláčik nechodí. Až na malé výnimky! Tou výnimkou boli aj tohoročné slávnosti vinohradníkov a vinárov – Malokarpatské vinobranie Modra. Zo železničnej stanice v Šenkviciach premával včera a dnes vláčik pre záujemcov, ktorí chceli zažiť atmosféru vinobrania s vôňou tradičných jedál a sprievodného kultúrneho programu.

Ja som sa však o tejto bezplatnej službe vláčika dozvedela až pri odchode z Modry, z plagátu, ktorý visel neďaleko autobusovej zastávky. Vlastne som ten vláčik ani nepotrebovala, lebo som do Modry prišla autom a z Modry som domov cestovala autobusom. To, že som sa prvýkrát v živote zúčastnila modranského vinobrania, bola iba náhoda. Na dnes som si pripravila úplne iný program, ktorý som zrealizovala v blízkosti Modry. Keďže deň je dlhý, zostal čas aj na vinobranie.

IMG_5471

IMG_5390

IMG_5393

IMG_5396

IMG_5412

IMG_5421

IMG_5439

IMG_5447

2 thoughts on “Malokarpatské vinobranie v Modre

  1. Škoda, že tak úplně nevyšlo počasí, ale důležité je, že nepršelo. Obdivuji ty krásně barevně vyšívané kroje, když si člověk představí, že je to všechno ruční práce, musí smeknout. 😀 Lidí bylo, jako u nás o pouti a i atrakce vidím stejné. 😉 Udělala sis krásný výlet!

    Like

    1. Toto bola (ako píšem v texte) neplánovaná akcia. O tej plánovanej sa dozvieš neskôr. Aj u teba som chcela napísať rovnakú vetu, ale potom som na ňu zabudla. To, o tých atrakciách 🙂

      Like

Pridaj komentár

