Surikata vlnkavá

Surikaty sú malé šelmičky patriace do čeľade mungovitých. Na to, aby ste mohli vidieť toto hravé zvieratko, nemusíte chodiť do suchých oblastí púští a polopúští Kalahari a Namib v Botswane, Namíbii a Juhoafrickej republike. Stačí si zájsť do niektorej zoologickej záhrady.  Tieto sú z našej bratislavskej ZOO, kde som bola ešte v prvej polovici júla. Výbeh s mnohopočetným rodinným kladnom surikát nájdete hneď na začiatku prehliadky.

photo(1)

IMG_5319

IMG_5320

IMG_5322

IMG_5359

photo

Camera-Critters #285

4 thoughts on “Surikata vlnkavá

  1. Prvýkrát som tieto zvieratká videla pred 10. rokmi v ZOO v Prahe. Sú rýchle ako blesk a neuveriteľne milé… tak ako aj na tvojich fotkách. Usmievam sa od ucha po ucho, keď ich vidím. Moja bývalá kolegyňa dokonca surikatu kúpila svojmu synovi, ale či prežila, alebo koľko, to som sa už nedozvedela. No úbožiatko, určite v klietke trpela. Nie som zástanca domáceho držania zvieratiek alebo vtákov.

    Like

Pridaj komentár

