Slečna Buba

Devätnásteho apríla som dostala túto správu:

Ahoj Danka, poteš sa so mnou. Od včera mám novú pudličku. Je veľmi milá, má 2,5 roka a dostala som ju darom až z Popradu. Včera mi ju priviezli. Ani si nevieš predstaviť, s akou výbavou. 4 rôzne kabatíky, pršiplášť, nohavičky na háranie spolu s vložkami. No sranda. Dnes som ju vykúpala a v nedeľu ju idem dať ostrihať, pretože bývalá majiteľka to už nestihla. Bude ako z cukru. Miluje chlapov a je veľmi hravá. Prepáč, že Ti toto píšem, ale som celá natešená. Pekný deň. Vilma

Keďže ja nemám často príležitosť fotiť mačky alebo psíkov, snažím sa o to pri návštevách ľudí, ktorí domácich miláčikov vlastnia. Toto je psia kamarátka Buba zo spomínanej správy. Nepostála chvíľu, keď som si ju chcela odfotiť. Až pri našej spoločnej kávičke sa usadila Vilme na kolená a vtedy sa mi ju konečne podarilo odfotiť. Z fotografií je vidno, ako sa navzájom ľúbia.

IMG_9771

IMG_9772

IMG_9778

IMG_9790

IMG_9793

IMG_9796

IMG_9802

IMG_9804

8 thoughts on “Slečna Buba

  1. Vor unserem Maltesermädchen Estelle hatten wir auch über 16 Jahre einen schwarzen Zwergpudel.

    Süße Bilder sind das ❤️

    Lieben Gruß und einen schönen Sonntag

    Kathrin & TinkaCats & Estelle

    Like

    1. Ahojte Katka, Kathrin, Jarka, Bärbel, Gunilla, Viera, Ernst:
      Ďakujem za vaše milé komentáre. Pudlík Buba nepatrí mne, ale mojej priateľke Vilme. Je u nej veľmi spokojný.
      Vielen Dank für euere Kommentare. Pudel Buba ist nicht mein, aber meiner Freundin Vilma. Buba ist sehr zufrieden mit ihr.

      Like

Pridaj komentár

