Ráno na hubách

Od piatku minulého týždňa už ubehlo zopár dní. Vstávanie po noci, kedy som sa niekoľkokrát zobudila, pretože som mala strach, aby som nezaspala, nebolo ľahké. Nemali sme ani istotu, či počasie, ktoré nám meteorológovia predpovedali, bude naozaj také, mali sme informácie, že huby nerastú. No huby rástli a deň bol nádherný.

Huby sú už čiastočne zjedené, ďalšie usušené a čakajú na to, aby boli použité do vianočnej kapustnice.  Vybrala som pre vás fotografie, ktoré znázorňujú ráno cestou na huby a v lese, kedy sa začala dvíhať hmla a kedy sa slnečné lúče začali predierať pomedzi koruny stromov. Dúfam, že na rad prídu aj fotografie krásneho slnečného dňa, ale to zase inokedy.

IMG_8911

IMG_8915

IMG_8918

IMG_8933

IMG_8937

IMG_8940

IMG_8949

IMG_8951

IMG_8955

IMG_8956

IMG_8960

IMG_8977

IMG_8979

IMG_8982

IMG_9007

9 thoughts on “Ráno na hubách

  1. Może i grzybów było mało, ale spacer po lesie z pewnością był przyjemny. Pozdrawiam.
    Možno, že huby neboli dosť, ale prechádzka lesom bola určite príjemnejšie. S pozdravom.

    Like

  2. […] Ráno sa pomaly prehuplo do krásneho slnečného dňa a my sme si ho náležite užívali. Nachádzali sme nielen množstvo húb, ktoré sme nepoznali a predpokladali sme, že sú asi všetky nejedlé, keďže si ich nevšímali ani ostatní hubári,  ktorých sme v lese stretávali.  V predošlom článku som zabudla spomenúť, že sme na kraji lesa zaparkovali ráno ako prví. Postupne prichádzali do lesa ďalší hubári. Trošku nám pohodu narušil jeden starší pán. Ten sa najprv mne, potom zase bratovi začal tmoliť v jeho blízkosti. Mne sa doslova prilepil na chrbát a kráčal krok za mnou asi meter od môjho ľavého boku.  Keby ma bol aspoň pozdravil! Nechápala som jeho konanie, tak som radšej zmenila smer a od tohto človeka som sa vzdialila. Asi nepochopil, aké zásady majú dodržiavať hubári, o chvíľu bol o kus ďalej vedľa brata, zase v smere, ktorým som odišla aj ja.  Brat sa ho musel spýtať, či je prvý raz v lese. Dotyčnému sa to vôbec nepáčilo, že ho  nechceme mať pri sebe. Ostatní hubári boli ďalej, takže sme si navzájom nezavadzali. […]

    Like

Pridaj komentár

