Sakrálne stavby #1 – ukončenie 1. kola

Pomaly končí mesiac október, teda aj termín, ktorý som som pred dvomi týždňami stanovila ako posledný dátum na zapojenie sa do prvého kola výmeny fotografií na tému

*** Sakrálne stavby ***

Pôvodne som tento príspevok chcela písať až zajtra. Keďže už nepredpokladám, že by sa ešte niekto chcel zapojiť do prvého kola, píšem ho o niečo skôr. Ovplyvnili to sviatky, ktoré sú pred nami. Zo skúseností viem, že začiatky bývajú ťažké, ani tento nebol a nebude iný. Na to, aby sa vôbec niekto zapojil, som každého zúčastneného konkrétne oslovila a musím priznať, že nie všetci oslovení boli ochotní sa zapojiť.  To, v akom poradí sa blogeri zapojili, vidíte v článku, na ktorý som už linkovala na začiatku tohto textu. Všetkým vám ešte raz ďakujem. V ostatných kolách už nebudem nikomu špeciálne písať, nechám to len a len na vás. Pri prvom kole som súhlasila so staršími, už dávnejšie publikovanými príspevkami, lenže v takom prípade sa o tomto projekte len málokto dozvedel, pretože niektorí ste načreli do naozaj ďalekej minulosti vášho blogového archívu.

Preto od 2. kola začíname s novými nepublikovanými príspevkami.

Pred vyhlásením 2. kola by som chcela ešte raz zhrnúť, čo treba urobiť, ak sa chcete do tejto výmeny fotografií zapojiť.

Na vašom blogu zverejniť nový príspevok s fotografiami na tému Sakrálne stavby

– Vo vašom príspevku dať odkaz na môj príspevok z konkrétneho kola

– Pod  príspevok na mojom blogu napísať komentár, v ktorom zverejníte link na váš článok.

– Navštíviť ostatné zúčastnené blogy a zanechať tam komentár.

Logo na prevzatie

logo sakrálne stavby 1

Pridaj komentár

