Dvere, srdce a okná

Včera bolo desiateho v mesiaci a ja som zase zabudla, že v ten deň je určený termín na publikovanie fotografie do Kalleho projektu Türen der Welt. Myslím, že dnes ešte nie je neskoro prispieť do 11. kola a moje dvere sú tieto:

IMG_9488fs

Tieto dvere som vybrala aj preto, že na ich reštaurovaní sa podieľal pred pár rokmi aj môj starší syn. Vchádza sa nimi do domu, v ktorom som pôsobila približne dva mesiace. V tej budove boli totiž kancelárie banky, v ktorej som kedysi pracovala. Ale vtedy tie dvere vyzerali ináč, boli veľmi zničené. Domu by som chcela niekedy venovať samostatný príspevok.

Každý pondelok je nové kolo výmeny u Anette, dnes už 117. v poradí . Do Montagsherz som z môjho archívu tentoraz vybrala biele plechové srdiečka, ktoré som videla ešte na jarnej výstave kvetov Flóra.

IMG_4888

Aby som na to zajtra nezabudla, ako tretiu pridávam fotografiu do projektu Fensterblick. Tentokrát je to časť domu so “slepými” oknami. No aj napriek tomu, že sú to len “akoby” okná, sú pekné tým, ako sú vymaľované. Vangoghovský štýl im celkom pasuje.

fenster

10 thoughts on “Dvere, srdce a okná

  1. Eine wunderschöne Tür hast du wieder aufgenommen, herrlich alt, die hat richtig was.
    Dann die Herzen, sie sind offensichtlich aus Blech, super bearbeitet, zauberhaft.

    Das Dritte ist das dein Fenster-Beitrag? Super!
    Geschlossene, bemalte Fenster sogar mit Sonnenblumen, Gesichtern, Inneneinrichtung, lach.
    Klasse.
    Liebe Grüße zum Wochenanfang ♥
    Bärbel

    Like

  2. Hallo Daniela, die Tür ist ein Prachtstück und die Herzen gefallen mir sehr. Das Foto des alten Hauses finde ich interessant, es wird durch die Bilder zum Kunstobjekt. Voll super!.
    LG Mara

    Like

  3. Hallo Daniela,
    wie üblich versteh ich zwar den Text nicht, aber die Bilder gefallen mir gut. Das ziemlich kaputte Haus mit den bemalten oder beklebten Fenstern ist sehr originell. Da würde ich gerne verstehen, was du dazu geschrieben hast.

    Herzliche Grüße
    Elke

    Like

Pridaj komentár

