Sivý novembrový čas

Dážď, ťažká sivá obloha.

Nemáte aj vy pocit, že slnko sa už nikdy nevráti?

Keď sa slnečné počasie zmenilo na toto typické novembrové, tak som si predsavzala, že si to nebudem všímať a moje dni si urobím peknými aj tak.

No keďže je už takto niekoľko dní, už ma to pomaly prestáva baviť.

Ako si urobiť pekným sivý deň?

Bude stačiť, keď si pozriem krásne letné fotografie?

Poraďte, ako si spríjemňujete vy tieto sychravé novembrové dni?

Čomu sa vtedy venujete?

Ako sa obliekate?

Len mi nepíšte, že čítate o päťdesiatich odtieňoch sivej 🙂

mak

IMG_1760

IMG_1581

IMGP1644

IMG_1754

trúbkovec

IMG_1761

6 thoughts on “Sivý novembrový čas

  1. Letní fotky si na podzim ani v zimě neprohlížím, abych si zlepšila náladu. Mně víceméně žádné roční období nevadí a moje nenálady jsou způsobeny jinými příčinami. To si pak uvařím čaj nebo kafe, rozsvítím svíčky a zalezu do křesla ke knížce nebo filmu a když je ještě hůř, tak do postele. V oblékání mě za takových dnů nejvíc pomazlí mohutné šátky nachumlané kolem krku a samozřejmě tílko zastrčené do kalhot 🙂 Svíčka svítí u mmě právě teď a stahuje se mi hezký film. Nejspíš půjdu ale brzy spát.

    Like

    1. Kedysi som aj ja zvykla často zapaľovať sviečky a aroma lampy. Lenže som si asi na to vypestovala alergiu. Musela som s tým prestať, lebo mi to upcháva nos, dusím sa. Takže sviečky teraz zapaľujem len výnimočne, na štedrý večer. Tie tielka, mala by som si vstúpiť do svedomia, lebo aj v zime sa často stane, že mám na sebe iba dve vrstvy – pulóver a vrchnú bundu. Ja sa neviem dočkať, kedy budeme mať tieto sivé a krátke dni za nami. Fotky tiez neprezerám, ale nejakú fintu na použitie fotiek s kvetmi som musela použiť :-))

      Like

Pridaj komentár

