Sakrálne stavby #4

Je tu ďalšie kolo výmeny fotografií na tému Sakrálne stavby. Do 15. decembra sa môžete zapojiť so svojimi príspevkami. Chcela by som pripomenúť, aby ste nezabudli nechať na vašom blogu  odkaz a logo tohto projektu.

Môj príspevok do tohto kola nájdete na blogu Potulky svetom a je venovaný kostolu v neďalekom rakúskom mestečku Baden bei Wien. Aby ste sa k  nemu dostali,

kliknite na fotografiu nižšie.

baden kostol

Kostol Sv. Štefana Baden

1. Gbkoru: Espoo Cathedral

2. Tichá pošta: Boží muka a kostel

3. JaAquarius: Kostel Sv. Jana Křtitele

***

22 thoughts on “Sakrálne stavby #4

  1. Kostel je nádherný. Je z něj cítit, že nikdy neztratil svůj význam kvůii režimu. Tentokrát jsi fotila i uvnitř a je to dobře. Gotické prvky se mi moc líbí vždycky.
    Tentokrát nevím, jestli příspěvek stihnu, protože od 11. nevím do kdy, a nevím v jakém stupni, ale budu ne moc schopná.
    Uvidím podle počasí, jestli mi dovolí nafotit. Ideu mám, ale čas se mi krátí.

    Like

    1. Už som to pri niektorom príspevku písala, že málokedy mám šťastie, že je kostol otvorený. Niekedy aj je, ale nie som ochotná platiť za to, aby som mohla fotiť vo vnútri, keď to vlastne vo vnútri ani poriadne neviem 😦 Ani tieto vnútorné fotky neoplývajú kvalitou.

      Like

  2. Překrásný kostel a skvělé fotky, Danielo.
    Bohužel jsem prošvihla třetí kolo, takže nemá smysl se zapojovat do čtvrtého. Teď stejně nebudu mít čas. Mrzí mě to, ale nedá se nic dělat.
    Přeji krásné adventní dny. 🙂 Hanka

    Like

  3. Heisann!

    My translator turned crazy when I tried to translate Slovenian into Norwegian, so I have no idea of what you are writing, but may be I can participate anyhow?
    I came to you via Gunilla, I read her post about cathedrals!
    I have once been to Bratislava… a lovely town..
    Have i nice week ;:OD)

    Like

      1. Heisann! Of course, it is too late in the evening…. sometimes people here in Norway are wrong, by mistake, being in a hurry, concerning these to languages!
        Samozrejme, že je večer príliš neskoro …. niekedy ľudia tu v Nórsku sú zlé, omylom, že v zhone, s ohľadom na tieto dva jazyky! – using google translation!!!!!

        Like

  4. Danka, v kterém článku najdu detaily k tomuto projektu? Je fakt, že jsem teď měla šancí na kostely spoustu, jen jsem o něm nevěděla. U Katky na novém působišti jsem na něj přišl až teď. Písni mi když tak buď na Dandíka nebo do mejlu 🙂

    Like

    1. Vendy, odpovedala som ti na facebooku. Ak by si mala záujem vidieť predošlé kolá tejto výmeny, pod každým mojím príspevkom nájdeš tieto údaje – samozrejme, vždy konkrétne k článku. Tam si môžem kliknúť na slovné spojenie “sakrálne stavby” –
      This entry was posted in photo challenge,tip na výlet and tagged Bazilika Narodenia Panny Márie,Mariazell,Sakrálne stavby.

      Like

Pridaj komentár

