Opäť sú tu Vianoce

Vo väčšine domácností sú darčeky nakúpené a zabalené, stromček čaká na ozdobenie, vianočné koláčiky sú napečené a za niečo viac ako jeden deň nás čaká finále. So svojimi blízkymi zasadneme k vianočným stolom a budeme si užívať slávnostnú atmosféru.

Predvianočná Bratislava posledných dní

IMG_4627

IMG_4630

IMG_4667

IMG_4919

collage vianočné

Tento rok som sa vybrala na vianočné trhy aj večer.

IMG_3482

IMG_3461

IMG_3446

IMG_3434

IMG_3414

IMG_3409

Hudba je neodmysliteľnou súčasťou Vianoc. Pesničky s vianočnou tématikou počúvame všade už dlhší čas. Všimla som si, že väčšinou sa  púšťajú zahraničné piesne. Preto som sa rozhodla, že ja vám sem dám tie naše, slovenské a medzi nimi si môžete vypočuť aj tohoročné novinky.

Miro Žbirka a jeho  nové Opäť sú tu Vianoce

Ďalšiu novinku s názvom Šťastné a veselé vám zaspievajú viacerí slovenskí umelci ako Peter Lipa, Marián Čekovský, Peter Cmorík, Mirka Partlová, Zdenka Predná, Patrícia Janečková, Anita Soul či Zuzana Smatanová a svojou hrou sa na pesničke podieľajú aj Cigánski diabli.

Aj Pavol Hammel sa už v predstihu pripravil na Vianoce, pri tejto príležitosti dokonca nahral nový singel Vianočné trhy.

Robo Opatovský Na vločkách

Z minulého roku je tu pieseň Katky Koščovej, ktorú naspievala spolu s Vojtom Dykom, Štedrý večer.

Ani na malú Darinku som nezabudla. Jej pesnička z roku 1983 Vtedy sú Vianoce.

Poslednú pieseň som vybrala skupinu Lojzo s Elánom z roku 2002 – Každý deň budú vraj Vianoce.

A ešte úplne na záver by som vám chcela zaželať v pohode strávené vianočné sviatky s vašimi najbližšími.

Vianoce 2013

 

14 thoughts on “Opäť sú tu Vianoce

  1. To byl krásný výběr vánočních melodií, líbily se mi úplně všechny, ale přece jen asi nakonec vede novinková společná píseň, Šťastné a veselé. 😉
    Danielko, i tobě přeji šťastné a veselé vánoční svátky, prožité v klidu a pokoji a v příštím roce hodně zdraví a Božího požehnání.

    Like

  2. Moc se mi líbí písnička “Šťastné a veselé”, Danielo. Pěkný je celý výběr písniček i fotografií, to se ti opravdu povedlo.
    Tvoje vánoční a novoroční přání je překrásné, vztahuji ho i na sebe a děkuji ti za ně. 🙂
    Vánoční svátky se chýlí ke konci, užij si ten zbytek co nejlépe. Hanka

    Like

Pridaj komentár

