Sunday Bridges – To nie je jeden, ale dva bratislavské mosty

Objavila som ďalší zaujímavý projekt. Oslovil ma o to viac, že túto tému som mala aj ja na mojom starom blogu Zrkadlenie.

Do dnešného kola, v ktorom sa zúčastňujem prvý raz, som vybrala bratislavské mosty. Aj keď sa zdá, že na fotografii je jeden, sú tam v skutočnosti dva. Starý most, ktorého existencia v týchto dňoch končí a Most SNP.

3-IMG_9294

2-IMGP2805

7-IMG_0656

1-IMG_3700

1-IMGP2789

4-DSCN9828

FAREBNÝ SVET

1-IMG_4523

Bratislava, Starý most, Most SNP

7 thoughts on “Sunday Bridges – To nie je jeden, ale dva bratislavské mosty

Pridaj komentár

