Nakoniec im to konečne aj vyšlo

Meteorológom. Mám na mysli ich predpoveď počasia. Popoludní sa na nejaké dve hodiny ukázalo aj slniečko. To som nemohla nechať len tak. Rýchlo som sa prezliekla, schytila fotoaparát a hajde von.

A tu je už časť fotografií z mojej dnešnej prechádzky. Kúsok od nášho domu sú tenisové kurty, pri plote sú vysadené ihličnany, na vrcholci ktorých je plno šišiek.

IMG_5695

Na jednom konáriku visel anjelik. Ako sa tam dostal?

IMG_5684

IMG_5698

Za sebou som mala domy, za ktorými stojí aj ten náš, pred sebou lesík. Vošla som do neho so zrakom upretým do korún stromov. Najprv som zbadala žlnu zelenú a o chvíľu aj z vetvy na vetvu poskakujúcu veveričku.

collage vevera

Na opačnom konci lesíka vrhali dlhé tiene gaštany.

IMG_5737

Vyšla som z lesíka a dostala som sa zase medzi domy. Moje kroky smerovali k Chorvátskemu ramenu.

IMG_5779

Viacerí ľudia využili pekné slnečné počasie a vyšli sa prejsť. Na chvíľu sa dalo posedieť aj na lavičke.

IMG_5780

IMG_5781

IMG_5787

IMG_5791

IMG_5797

Zopár rybárov sa vybralo k vode preto, aby doplnili zásoby rýb, ktoré sa im minule na štedrú večeru.

IMG_5802

Labute, kačice, lysky a čajky mali o jedlo postarané.

IMG_5804

IMG_5808

IMG_5816

Aj keď bolo len niečo po tretej hodine, slnko sa rýchlo skláňalo k obzoru a ja som sa ešte cestou domov musela zastaviť na nákup.

IMG_5904

Takto vyzeralo popoludnie posledného piatku roku 2013.

 

7 thoughts on “Nakoniec im to konečne aj vyšlo

  1. U nás taky včera svítilo sluníčko, ale na rozdíl od tebe jsem nevystrčila nos z bytu, nakoupit nebylo potřeba a tak jsem jen lenošila v teple domova. 😀 Vaše sídliště je pěkné, máte blízko do lesíku i k vodě a láká to k procházkám. Člověk by neřekl, že je to součást velkoměsta. 😉

    Like

  2. Ten andělíček – to je milé překvapení. Já jsem zase procházela Braunovým Betlémem a tam u každé sochy byla položena jablíčka, mrkve a přímo u sousoší Klanění králů hořely svíčka. Mrkve byly navěšené i na jedné borovici. Asi to bylo čersvé, protože nebyly ještě ani okousané.
    Docela bych brala toulání s někým. Goldie mi toho moc nesdělí, ale i tak je milé mít alespoň toho psa s sebou 🙂

    Like

  3. 27. prosince u nás bylo taky krásně, úplně jako na jaře. Však jsme toho využili i my, protože přítel měl dovolenou.
    Udělala sis moc prima procházku, Danielo, je potřeba využít každé pěkné chvilky. Fotky jsou hezky prosluněné, je fajn, že máš tak blízko k vodě. Nejvíc se mi líbí poslední dva snímky.

    Like

Pridaj komentár

