Mostíky cez Chorvátske rameno

Mestskou časťou Petržalka sa kľukatí v dĺžke približne 5 km kanál, ktorý dostal meno po bývalom dunajskom ramene – Chorvátske rameno. Na celej jeho dĺžke ho na viacerých miestach prekleňujú mosty, či mostíky. Tieto, ktoré zverejňujem dnes, sú neďaleko Námestia Hraničiarov, v tom úseku Chorvátskeho ramena, ktorý je súbežný s Jantárovou cestou (mapa). Ide o malý mostík pre peších a o jeden z pontónových mostíkov.

IMG_5762

IMG_5772

IMG_5774

IMG_5777

IMG_5778

IMG_5789

IMG_5790

IMG_5794

IMG_5796

12 thoughts on “Mostíky cez Chorvátske rameno

  1. Je prima mít takle blízko přírodní vodu, ale napadlo mě, že když se Dunaj rozvodní, mohlo by to být i v jeho ramenech nebezpečné. Pontonový můstek se mi líbí, ten první s betonovými zídkami, moc ne. 😉

    Like

    1. Hladina ramien sa pri vyššej vode Dunaja automaticky dvihne, ale keď boli záplavy, tak toto rameno sa ešte nikdy nevylialo. Je to na mňa dosť zložité vysvetliť, hoci som už o tom, ako to funguje, na internete čítala. Ani mne sa ten prvý mostík nepáči, na tých fotkách sa mi viac pozdávajú tie jeho odrazy vo vode, no chcela som dať na tú tému niečo iné ako klasický veľký most 🙂 Iste si si všimla, že som fotky posledných dvoch príspevkov na tomto blogu a jeden príspevok na Projekte 365 nafotila v ten istý deň. Bolo krásne počasie, tak som vtedy cvakala a cvakala 🙂

      Like

Pridaj komentár

