Mesto z nadhľadu

Bratislavský Most SNP, predtým Nový most, sa na mojich fotografiách objavuje veľmi často. No pohľad z neho už menej. Zatiaľ som z neho bola fotiť iba dvakrát. Prvý raz koncom marca 2012 a fotky môžete vidieť TU – Na krásnom modrom Dunaji. Keďže bol pred dvomi dňami pekné počasie, viditeľnosť aj do diaľky, nechala som sa výťahom v pilieri tohto mosta vyviezť na jeho vyhliadkovú plošinu. Z nej sa mi ponúkali tieto nádherné výhľady:

IMG_7547

IMG_7543

IMG_7552

IMG_7572

.

14 thoughts on “Mesto z nadhľadu

  1. Tak to slniečko pridalo tým fotkám optimizmus…Teraz to bol najsamkrajší výhľad…ja som tam bola vždy večer …aj keď ten výhľad má tiež svoje čaro keď sa svetlá trbliecu na hladine Dunaja…Šikulka…

    Like

  2. Sledujem váš iný blog, ale doteraz mi akosi unikol mojej pozornosti tento Farebný svet. Páčia sa mi fotky z mosta, no nielen tie. Ďakujem za zdieľanie.

    Like

Pridaj komentár

