Rosamunde

Včera som pri večernom prepínaní tv staníc natrafila aj na film Rosamunde Pilcher – Istota srdca. Zdá sa mi, že adaptácie románov R. Pilcher dávajú na TV Doma dosť často, no zatiaľ som z nich nikdy celý film nevidela, ale mám predstavu, o čom tie filmy približne sú. Pri tej príležitosti som si spomenula na to, ako sa ma pred pár rokmi jeden pán z Rakúska spýtal, či zvyknem pozerať tieto filmy. Mojou odpoveďou bolo, že nie. On mi na to povedal, že neverí, lebo všetky ženy tie filmy pozerajú a plačú pri nich. Keď som mu znovu tvrdila, že ja naozaj tie filmy nepozerám, dozvedela som sa, že tak teda nie som normálna žena.

A čo vy? Ste normálne ženy?

9 thoughts on “Rosamunde

  1. Myslím si, že som normálna žena aj keď tieto filmy nepozerám, pretože mi pripadajú na jedno kopyto 🙂 Takže skôr by sa mal nad sebou zamyslieť ten rakúsky človek a nie hádzať celú ženskú populáciu do jedného vreca.

    Like

  2. Ako sa to presne volá ten film… Ja poznám iba pesničku…a tá je tiež dosť hustá…Treba sa ho opýtať či on videl
    trebárs film Kolja…Láskavú komédiu o mužovi, ktorý sa domnieval, že už sa nemôže dostať hore a netušil, že práve prežíva najkrajšie chvíle svojho života….

    Like

  3. Kousek jednoho filmu jsem viděla a vůbec mě nezaujal. Stejná romantická slátanina jako mnohé jiné filmy a seriály. Ale na R. Pilcherovou mám ještě jiný pohled. Jako první jsem kdysi dávno četla Hledače mušlí. Stali se jednou z mých nejoblíbenějších knih. Koupila jsem ji poté i mámě. Bylo to v době, kdy už ji sužovaly zdravotní a psychické neduhy a všechno vzdávala. Hledači jsou o pevné vůli. Hlavní hrdinka je již starší žena. Jedna dcera se ji snaží chránit tím, že ji nabádá, aby už to a to nedělala. Druhá dcera má naopak radost z každého jejího zájmu. Vezme ji ke svému příteli na Ibizu….Penelope (hl. hrdinka) je dcerou malíře, část života prožila mezi umělci, vdala se za nezodpovědného důstojníka, hochštaplera, který ji opustil, když už měli 3 děti….Dožívá v Cornwalu. Krásné popisy krajiny, životního stylu….
    Pak jsem zkoušela ještě jiné knížky a měla jsem dojem, že to ani nepsala RP. Říká se, že i romány Danielle Steelové píše celý tým. Tak kdo ví, jak to je.

    Like

    1. Knihu poznám len podľa názvu z obchodov s knihami. Teraz som si klikla na jej čitateľské recenzie a tie, ktoré som si prečítala, knižku chvália. Jedna čitateľka tam píše, že sfilmovanie románov Pilcherovej knihám ublížilo. To, že knihy vydávané pod menom jedného spisovateľa sú písané viacerými som už počula, dokonca aj o slovenských autoroch.

      Like

      1. S tou čtenářkou souhlasím. I těch pár dalších knih, které jsem četla, nebylo tak špatných jako ty filmy. Jen nebyly tak dobré jako Hledači.

        Like

  4. Jej knihy mám rada … prečítala som ich niekoľko … a filmy ? Niektoré si pozriem, niektoré nevydržím … oni sú v podstatevšetky na jedno kopyto … vyumelkované a sladké … ale ako balzam na podrásané nervy … beriem … 🙂

    Like

    1. Konečne normálna žena! :-))) Rozmýšľala som nad tým, či som náhodou jednu knihu od nej nečítala. Bolo to pred niekoľkými rokmi v kúpeľoch a tú knihu som musela odovzdať skôr, ako som ju prečítala, lebo kúpeľná knižnica nefungovala každý deň a ja som už odchádzala domov. No na názov si vôbec neviem spomenúť.

      Like

Pridaj komentár

