Zima s jarným kabátom

Všetkých okolo seba počúvam hovoriť, že na takéto zimné počasie si už dávno nikto nepamätá.  Aj ja som to tvrdila, no včera ma z tohto omylu vyviedli v predpovedi počasia v niektorej TV. Bolo tam povedané, že  január v roku 2007 bol v priemere ešte teplejší, ako je ten tohoročný. Akú krátku máme pamäť.

V podstate sme tu ešte žiadnu zimu nemali. Veď aj muškáty som z kuchynského okna na balkóne odložila iba nedávno. Vtedy ešte stále kvitli a mali puky, ktoré im v teple spoločných priestorov na našom poschodí ožltli. No listy majú aj naďalej zelené, čo po iné roky už v januári nebolo až také samozrejmé. Ale aby som nespomínala len moje balkónové muškáty, aj vonku v prírode to nevyzerá ináč. Nie je vôbec zriedkavé, že pri mojich prechádzkach prírodou natrafím ešte aj v týchto dňoch na rozkvitnuté kvietky. Veď sa o tom presvedčte sami:

 

4 thoughts on “Zima s jarným kabátom

Pridaj komentár

