Tretí

Prosím vás pekne, čo bol toto za krátky týždeň? Veď mne sa sedem dní zlialo do dvoch, či troch. Je to normálne? Aj vám tak letí čas? Dávam si záväzok, že si budem niekde bokom zapisovať z každého dňa aspoň jeden bod, aby som nedopadla aj o týždeň tak, ako dnes, že si z celého týždňa nebudem nič pamätať.

Nevadí, veď o to tu ani nejde, aby som tu dôkladne písala o každom dni predošlého týždňa. Pripomeniem iba tie skutky, ktoré sa niečím vymykali z bežného stereotypu. Na pondelok som si naplánovala zase zopár povinností, medzi ktorými boli návšteva poisťovne a objednanie sa na niektoré lekárske prehliadky. Tieto nenáročné úlohy som zvládla ešte dopoludnia, aj keď som v poisťovni nepochodila tak, ako som si predstavovala. Keďže som už  bola v meste, navštívila som priateľku, ktorá pracuje v jejdnej z uličiek neďaleko Kuchajdy a ešte predtým, ako som prišla k nej do práce, dohodla som si ďalšie stretnutie. S blogerkou Vierou sme sa prešli okolo Kuchajdy a potom sme spolu zašli na výbornú kávu.

collage cafepoint 02

Ostatné dni týždňa ubehli v bežných domácich činnostiach, akými sú varenie, upratovanie, nakupovanie. Doma ma občas rozptýlili iba vtáčiky, ktoré prilietajú na maškrty, ktoré im pravidelne dodávam do kŕmitka na balkóne. Okrem sýkoriek veľkých, belasých a lesných, prilietavajú ku mne brhlíky, drozdy a ukázal sa konečne aj ďateľ. No asi to nebol náš Kornel. Možno už náš balkón navštívil tento ďateľ viackrát, ale ja som ho mala šťastie vidieť iba raz. Keďže som doteraz nestihla kúpiť najväčšiu pochúťku, náš balkón zatiaľ ignoruje. Musím čo najskôr navštíviť klasický obchod s mäsom, kde dúfam, hovädzí loj dostanem kúpiť.

collage vtáci upr. 1

V stredu popoludní som išla do neďalekej lekárne, aby som si vybrala moju mesačnú dávku liekov na tlak. Okrem nich som si chcela kúpiť aj horúci gél, ktorý pomáha pri bolestiach mojej chrbtice. Vtedy mi ešte nič nebolo, chcela som ho mať len preventívne doma. Gel v našej lekárni nemali a nepochodila som ani v obchode s galantériou, kde som si chcela kúpiť nejakú priadzu. (hm, asi ich mám doma málo…) No dvom zákazníčkam predo mnou sa predavačka venovala toľko, že som stratila nervy a z obchodu som odišla skôr, ako som sa dostala na rad. Cestou domov som si pred jedným domom všimla, že je tam nádherne rozkvitnutý rozmarín. V januári!

IMG_8332

IMG_8330

Dva dni po tom, čo som si chcela v lekárni kúpiť už spomínaný gél  vhodný na použitie pri bolestiach kĺbov, krížov a svalov, nastala chvíľa, kedy by som ho bola veľmi potrebovala. Tak som sa teda znovu vybrala po niektorých lekárňach, no zatiaľ som ho nedostala kúpiť. Našťastie, bolesť mi do ďalšieho dňa ustúpila.  Keďže bez fotoaparátu ani na krok, urobila som si pri ceste po lekárňach fotozastávku na Veľkom Draždiaku, aj v neďalekom lesíku, aj pri jednom z najbližších dunajských ramien. Z týchto miest mám veľa fotografií a preto by som z nich chcela v najbližších dňoch vytvoriť samostatné príspevky.

Dnes je pondelok a ja sa pýtam samej seba, čo som robila v sobotu? Za ten svet si nemôžem spomenúť. Viem len toľko, že šanóny a doklady, ktoré som si pekne rozložila v spálni na podlahe, aby som si v nich urobila poriadok, zostali nedotknuté. Ale keďže bolo nepríjemné hmlisté počasie, určite viem, že som z bytu päty nevytiahla. Priznám sa, preflákala som deň len tak v nečinnosti. Našťastie si ešte pamätám, čo som robila včera. O tom som už čiastočne písala v mojom príspevku s názvom “Ako rýchlo som zabudla na Yetiho”. Dúfam, že sa v najbližších dňoch dostanem aj k tomu, aby som vám ukázala aj ostatné fotografie, ktoré som urobila počas prechádzky mne doteraz neznámym turistickým chodníkom.

9 thoughts on “Tretí

  1. Taky mi ten čas letí, teď je pondělí a za chviličku zase víkend a dny se slévají dohromady. Zvlášť, když je takové okurkové období, jako teď. Vánoce jsou pryč, zima zatím žádná a doma je to pořád o tom samém. Ty máš pěkné rozptýlení s ptáčky na balkoně, podařilo se ti šikovně umístit krmítko a na ptáčky máš výborný výhled. 😉

    Like

    1. Ako si sa mohla dočítať, občas mám aj adrenalínové zážitky, o ktoré by som bola celkom rada ochudobnená. Všetky fotky, až na jednu – drozda, som fotila cez okno, preto sú také šedivé. Iba v tom jednom prípade sa mi podarilo potichučky vyjsť na balkón a vtáka si odfotiť úplne zblízka (prvá fotka vľavo). Asi bol z toho tak vyšokovaný, že v prvom momente zostal stáť a pozerať na mňa. Až po chvíli si uvedomil, že som tam a odletel.

      Like

  2. Z tvého týdne bych si dala říct tu kávu. Už pohled na interiér je lákavý.
    Pak se tě zeptám. Tomuto ptákovi říkáte datel? My strakapoud. Náš datel je celý černý s červenou čepičkou.
    Copak bys bývala pletla, kdyby ses dočkala?
    U vás kvete rozmarýn, u nás vilín (Hamamelis). Včera bylo 10 st. C a je to! Vůbec z toho nemáme radost.

    Like

  3. No v pondelok nebola len tá káva výborná. Bol aj krásny deň na fotografovanie, úplne ako vyšitý a tak sa nám podarilo doplniť pár záberov z Kuchajdy do zbierky fotografií…

    Ešte raz vďaka za pozvanie…

    Like

Pridaj komentár

