Dražovský kostolík sv. Michala Archanjela

Včera skončilo 6. kolo projektu Sakrálne stavby. Ďakujem všetkým, ktorí ste sa zúčastnili a verím, že už teraz hľadáte vhodné objekty do kola siedmeho.

V mojom archíve mám viac fotografií, ktoré som ešte nestihla zverejniť. Preto som sa rozhodla, že naviažem na príspevok z blogu mojej sestry Jany a doplním jej fotky dražovského kostolíka aj o tieto moje, ktoré znázorňujú kostolík z diaľky. Je na nich vidieť kopec a krajinu,  odkiaľ táto vzácna historická stavba upozorňuje na seba z viacerých svetových strán.

Z nitrianskeho hradu

Dražovce

Z idúceho auta

IMG_9950

IMG_9952

IMG_9955

IMG_9958

Dnes som objavila aj webovú stránku, ktorá hovorí o legende, viažucej sa k tomuto kostolíku. Ak máte záujem, kliknete si na

Legenda o kostolíku sv.Michala

V máji 2012 som o tomto kostolíku písala už aj na mojom staršom blogu:

Dražovský kostolík a okolie

Stretneme sa v 7. kole Sakrálnych stavieb  10. februára.

Dovidenia!

2 thoughts on “Dražovský kostolík sv. Michala Archanjela

  1. Widziałam ten kościół, ale tylko z daleka. Przeczytałam legendę, ciekawa. *** Ciągle coś zmieniasz u siebie i ja nie mogę nadążyć za Tobą :(. Pozdrawiam serdecznie.
    Videl som tento kostol, ale len z diaľky. Čítal som legendu, zvedavý. *** Neustále niečo zmeniť v sebe, niečo pridať a nemôžem držať krok s vami: (S pozdravom ..

    Like

Pridaj komentár

