Zachiť svoje zážitky v TPD

Komu sa zdá, že mu v titule tohto príspevku niečo nesedí? Dúfam, že je vás takých väčšina. Už ma to maximálne štve, akí ľudia majú prácu. Veď podľa všetkého, človek, ktorý je odosielateľom tejto správy, nevychodil ani prvý stupeň základnej školy. A koľko takých “absolventov” je v dnešnej dobe zamestnaných! Niekedy mám pocit, že väčšina. Bohužiaľ.  Našťastie, aspoň ten, kto tvoril webovú stránku obchodu, je na tom so slovenskou gramatikou lepšie. Ale už aj také stránky som videla, kde boli do očí bijúce chyby. V poriadku, nech aj takíto ľudia majú prácu, ale takú, ktorá zodpovedá ich schopnostiam a vedomostiam.

Odteraz som na tomto blogu vytvorila novú rubriku.  Nie, že by som sa chcela stavať do role bezchybnej, no takéto chyby, dúfam,  u mňa nikto nikdy nenájde.

Nech sa na mňa tu spomenutý obchod nehnevá. Veď vraj aj zlá reklama je reklama 🙂

A tu je ešte jeden článok zo stránky   karierainfo.zoznam.sk

tpd_zachiť-001

6 thoughts on “Zachiť svoje zážitky v TPD

  1. Víš, co mi ale přijde nejhorší? Že se dnes znalost gramatiky a krása jazyka vůbec nepovažuje za něco, co by měl člověk znát a dokonce být hrdý na to, že umí svůj rodný jazyk. Nebo je to normální jazykový vývoj? Těžko.

    Like

    1. Presne, ako píšeš. Veď si stačí prečítať len zopár diskusných príspevkov pod článkom, ktorý som linkovala. Mnoho českých divákov chodí písať komentáre pod slovenské seriály na facebooku a tam vidím, že je to u vás rovnaké. A to ja český pravopis a gramatiku neovládam! Kedy má byť i a y vo vašich slovesách, to vôbec netuším, no aj tak som schopná zaregistrovať množstvo chýb v českom texte.

      Like

Pridaj komentár

