Chlieb náš každodenný

Nevedela by som sa ho vzdať.  Častokrát mi chutí viac ako hocijaký super zákusok. Som presvedčená o tom, že na Slovensku pečieme najlepší chlieb.  Ale to si možno myslí každý o tom svojom 🙂 Pridajte sa so svojím názorom pod článok, ako ste na tom s chlebom.

Tieto chlebíky čakali podľa všetkého na vyhodnotenie, ktorý z nich je najlepší. Odfotila som ich na akcii DANUBIUS GASTRO 2014.

A čo ešte taký, ktorý je upečený s láskou…

chlieb1 koláž

… ale aj tie ostatné lákajú k ochutnaniu….

IMG_0366

IMG_0367

IMG_0368

IMG_0369

IMG_0370

IMG_0371

IMG_0372

IMG_0374

IMG_0375

… ten môj vlastný chutil tiež, aj keď na pohľad až tak dobre nevyzeral…

03122012_chlieb_z okna

6 thoughts on “Chlieb náš každodenný

  1. Chlieb je to najlepšie jedlo. Úplne súhlasím s tebou. Nevieš si predstaviť aké problémy som mala v Londýne, kde ťažko nájdeš niečo čo sa chlebu podobá… Nakoniec sa mi podarilo nájsť nemecký chlieb, ktorý ale bol super drahý…

    Like

    1. Verím ti, lebo tak je to vo väčšine západoeurópskych krajín. Ani v Nemecku som nejedla lepší chlieb, ako je ten náš 🙂 Ale aby som nekrivdila iným národom, chutí mi aj maďarský chlieb a český ani nespomínam, lebo ten považujem za rovnaký ako ten náš, slovenský 🙂

      Like

  2. To byla pěkná akce. Máš pravdu, chleba je asi pro většinu lidí nezastupitelný. Já říkám, že jablka jsou mezi ovocem totéž, co chleba mezi potravinami. Pečlivě si vybírám, jaký koupím. Jíme ho s manželem čím dál raději, i když ne moc. Jen chleba s máslem a kouskem sýra máme skoro každý den k snídani. Přesto na něj mám každé ráno chuť. Starší opečeme na sucho v toastovači…..Čerstvý k polévce, pomazánce, guláši….
    Nejraději máme tady z nedaleké pekárny, tzv. ličenský. A máme štěstí, protože ta firma už na jaře začne stavět svůj nový provoz u nás ve vsi.

    Like

    1. Akcia Gastro bola iba jedna súčasť toho veľtrhu. Bola som tam hlavne kvôli novinkách na cyklomapovom trhu 🙂 Vieš, že okrem iného som si priniesla aj Stezku pro pěší a cyklisty Hradec Králové – Josefov – Kuks?
      Chleba jem v poslednom období oveľa menej ako kedysi, vlastne všetkého jem oveľa menej, len to počas dňa zle rozkladám, preto to nie je na mne vôbec vidieť 😦

      Like

Pridaj komentár

