Príďte sa pozrieť na PRIADKY

Niekedy mi príde téma na článok tak nečakane, že sa ani nenazdám. Tak je to aj s touto, ktorú práve píšem. Dnes dopoludnia mi prišiel komentár k staršiemu článku, v ktorom boli fotografie okien Dómu sv. Martina. Mne neznáma osôbka ma pod článkom pozýva na akciu, ktorá sa bude konať v rámci každoročného víkendu otvorených dverí, ktorý poznajú určite všetci Bratislavčania, ale aj mnohí cezpoľní. Práve počas tohto víkendu sa dajú navštíviť rôzne bratislavské atrakcie zadarmo.

Jednou z akcií tohoročného víkendu Bratislava pre všetkých bude aj výstava prác klubu paličkovanej čipky PRIADKY pri ÚĽUV-e v Primaciálnom paláci. Členky (žeby aj členovia?) tohto klubu budú vystavovať svoje práce, o.i. aj okná z Dómu sv. Martina, ktoré sú témou tohto roka.

Za milé pozvanie veľmi pekne ďakujem a určite sa tam aj tento rok pôjdem pozrieť. Týmto pozývam aj vás, ktorí obdivujete prácu čipkárok. Víkend 25. – 27. apríla je ten, kedy si môžete pozrieť vystavené práce a určite aj čipkárky pri práci, ako to bývalo po iné roky.

Počas aprílového víkendu sa stretneme sa v bratislavskom Primaciálnom paláci, resp. na jeho nádvorí.

SK v BA čipka

15 thoughts on “Príďte sa pozrieť na PRIADKY

      1. Ešte kým oči slúžili tak som vyšívala, štrikovala, viazala som makramé. Teraz si vystrihujem z papiera výzdobu okien, ale neviem ako dlho vydržím bo okrem očí ma zrádzajú aj ruky 😦

        Like

    1. Aus dem Internet weiß ich, dass viele junge Frauen in der Slowakei und auch in der Tschechischen Republik widmen viel Zeit dieser schönen Tätigkeit. Ich nehme an, das gleiche gilt in Deutschland. Einige von ihnen sogar bloggen.
      LG Daniela

      Like

  1. Jestli se tam půjdeš podívat, dej vědět, jestli tam byly taky mladé krajkářky. Je to nádhera. Jen právě nevím, jestli toto krásné umění nevymírá.

    Like

    1. prekrásne … tých nitiek na paličkách je pre mňa strašne veľa … ostanem ja pri jednej a háčiku … aj keď … skúsiť by som to raz chcela … 🙂

      Like

Pridaj komentár

