Február je srdiečkový mesiac

Blíži sa štrnásty február, deň zamilovaných a v súvislosti s tým sa naše obchody a výklady zaplnili srdciami.

IMG_0119 valent

No nie o tomto chcem teraz písať. V minulom roku som sa niekoľkokrát zúčastnila výmeny fotografií na tému srdce, konkrétne išlo o projekt Montagsherz, pretože nové kolo tejto výmeny bolo vyhlasované vždy v pondelok. Ja sama som tam zverejnila fotografie, na ktorých boli srdiečka drevené či plechové, drôtené či papierové, kreslené či maľované perníkové. Teda väčšinou také, ktoré vytvorili ľudské ruky.  No len málokedy sa v tomto projekte vyskytlo srdce, ktoré vytvorila sama príroda. Mne samotnej sa podarilo vo výmene zverejniť také “prírodné” srdcia len párkrát.

Toto je jedno zo spomenutých  mojich prírodných sŕdc

IMG_2726

A tu je ďalšie, pri ktorom potrebujete trošku viac fantázie, aby ste v ňom videli srdce 🙂

IMG_2195

Aby som nezabudla ani na zemiakové srdiečko, ktoré som však do projektu dostala od priateľky Ľubky:

August 2011 142(1)

To bol dôvod, prečo som prestala fotiť srdcia, ktoré od samého počiatku srdciami mali byť a v spomínanom projekte som nezverejnila ani všetky nafotené srdiečka. Povedala som si, že sa zameriam na také srdcia, ktoré vznikli úplnou náhodou.

Tak a tu si ich teraz môžete pozrieť. Pri jednej z mojich vychádzok v lese nad mestom som videla tieto srdcia:

IMG_7123

IMG_7124

farebný svet wordpress

IMG_7126

O kus ďalej som našla aj tieto srdiečka:

IMG_7045

Pri náhodnom preklikávaní sa internetom som objavila aj toto jazero v tvare srdca.

Ďanová-rybník letecký pohľad

Dúfam, že mi autor fotky prepáči, že som ju sem použila. Originál nájdete tu:

http://www.panoramio.com/photo/8948099

Máte aj vy vo vašom archíve podobné fotografie?

Ak áno, pochváľte sa s nimi.

7 thoughts on “Február je srdiečkový mesiac

    1. Vieš, že som na tom rovnako? Hoci raz za čas by som aj nejaké čokoládové srdiečko prijala. Minulý piatok som si v Bille všimla, že do tvaru srdiečok naplnili výrobcovia aj rôzne dobroty 🙂

      Like

  1. Určitě jsem taky vyfotila srdce v přírodě. Myslím, že to bylo u Jordánu a byl to taky pařez, ale musela bych ho hledat ve svém archivu. Povedl se ti bezvadný předvalentýnský článek. 😉

    Like

  2. Wow, so viele Herzen, liebe Daniela.
    Die Kartoffeln sind ja eine kleine Familie, einfach bezaubernd.
    Baumstumpfherzen, super!
    und Kleeblatt-Herzchen, ja die sind einfach da, lach.
    Der herzige See ist der HAMMER überhaupt.
    Ganz liebe Grüße Bärbel

    Like

Pridaj komentár

