Šiesty

Týždeň, ktorý uplynul, nebol ničím výnimočný. Neudialo sa nič také, čo by stálo za reč.  Okrem toho, že som si vybavila odklad termínu na jednom úrade, vybavila som si aj ďalšiu lekársku prehliadku. Keby som na tomto blogu vystupovala úplne anonymne, asi by som sa v tej súvislosti vrátila aj do minulosti spred pár mesiacov a opísala by som jednu nepríjemnú skúsenosť. Keďže to tak nie je, zážitky a skúsenosti tohto druhu si nechám radšej len pre seba.

To isté by som mohla povedať aj o iných témach, ktoré rezonujú hlavne v mojom vnútri. Nedajú sa ani odfotiť a nechcem o nich písať verejne, no moju myseľ zamestnávajú vcelku dosť. Možno sa raz odhodlám a založím si aj taký psychologický denník, kam si budem písať o tom, čo mi chodí mysľou.

V jedno ráno uplynulého týždňa počúvam z rozhlasu slová: Dnes nás znovu čaká krásny slnečný deň. Kde prosím? Aké znovu? pýtam sa v duchu. Veď za posledné dni ani nevieme, čo je to slnko. V pondelok to bolo ešte ako-tak,  ale v ten deň som  urobila veľkú chybu, lebo som vôbec nevyšla z domu.  V utorok ráno sa pri východe odrážali slnečné lúče od okien náprotivných domov, no to netrvalo ani pol hodiny a po slnku viac nebola ani stopa. Už túžim po modrej oblohe s bielymi obláčkami, alebo aj bez nich, ale nech konečne svieti slnko. Nečudujem sa, že slabšie nátury podliehajú v takomto období depresiám.

Nespočetne veľakrát som si povedala, že v takom počasí, o akom píšem v predchádzajúcich riadkoch, nesmiem fotiť, nesmiem nosiť fotoaparát so sebou, lenže som nepoučiteľná a vždy to poruším. Keby som ho len nosila, aj ho z môjho batohu väčšinou vytiahnem a použijem. Tak to bolo aj počas tohto pochmúrneho týždňa. Namiesto toho, aby som trošku šetrila uzávierku,  tak cvakám aj keď viem, že fotky budú nepoužiteľné. Tak vznikli fotografie, ktoré som už na blogu uverejnila pod názvom V rodnom liste máme rovnaký rok narodenia. Okrem nich aj mnoho ďalších. Na niektoré sa možno niekedy dostane rad a na blogu ich uvidíte. Tu je aspoň malá ukážka:

collage_652 collage_6521

Večery tohto týždňa som strávila pri upratovaní fotografií. Zo staršieho notebooku som fotky ukladala na internet, pretože som sa ešte stále nedopracovala k tomu, aby som si kúpila nový harddisk. Ide to dosť pomaly, pretože som ich zároveň triedila podľa tém a samozrejme mnohé aj mazala. Pri tej príležitosti som si pozrela fotky z obdobia presne pred tromi, dvomi rokmi a pred rokom. Je zaujímavé porovnať, aké sme mali v jednotlivých rokoch počasie.

2010

IMGP3494

2011

farebný svet wordpress

2012

IMGP0841xDunaj

2013

IMG_1932-001

2 thoughts on “Šiesty

  1. Was für schöne Aufnahmen, bist du das da vor der Treppe im Schnee?
    huhu, liebe Daniela.
    Eisschollen auf dem Wasser, ja, ihr habt also Winter, wie man ihn sich vorstellt, nicht wahr?
    Bei uns hat noch kein Schnee gelegen in diesem Winter. Aber wir sind ja erst in der Mitte.
    Danke für diese herrlichen Ansichten.
    Bärbel

    Like

    1. Ja Bärbel. das bin ich 🙂 Die Fotos mit dem echten Winter sind nicht von diesem Jah. Jedes Foto ist von anderem Jahr – von 2010 bis 2013. Bei uns ist in diesem Jahr auch kein Winter 😦
      LG Daniela

      Like

Pridaj komentár

