Siedmy

Za nami je už siedmy týždeň roku 2014. Uplynul rovnako rýchlo, ako aj tých predošlých šesť. Dnes len v skratke zopár zastavení, ktoré stáli za povšimnutie.

V pondelok hneď dve stretnutia. Kým som čakala v meste na to prvé, mala som čas nafotiť nové fotky v centre mesta, kde som stretla aj jednu ženu, ktorá vraj vyšla z tieňa svojho manžela a po prvom stretnutí som sa vybrala, hoci neúspešne, hľadať dosku venovanú prvej upálenej bosorke v Bratislave.

collage_752x

collage_752x1

Čas medzi prvým a druhým stretnutím som si vyplnila v OC Centrál, kde sa v ten deň začala výstava Lego. Kto máte detičky, ale aj vy dospelí, choďte sa tam pozrieť, čo všetko sa dá z lega poskladať. Odfotila som si matriošku už aj preto, že práve v ruskom Soči prebieha zimná olympiáda.

collage_lego

Aj na druhé miesto stretnutia som prišla o niečo skôr. No dlho som nečakala, stihla som si tam za ten čas pozrieť výstavu fotografií.

collage_752xx

Počasie prvých dní uplynulého týždňa nič moc. Preto, keď sa štvrtok prebudil do krásneho slnečného dňa, vybrala som sa von. Pôvodne som síce plánovala niečo iné, ako som nakoniec absolvovala. Chcela som opustiť naše mesto, ale zostala som v ňom. Bola som na hrade a v tento deň som konečne našla aj plaketu venovanú upálenej bosorke.

Niektoré fotografie ste už mohli vidieť buď na blogu Na krásnom modrom Dunaji alebo aj tu, v článku Bratislavské bosorky. Popritom som zase po večeroch sťahovala fotografický archív. Keďže som v poslednom kole projektu Sakrálne stavby zverejnila článok o Dóme sv. Martina, teda fotky korunovačného kostola, z archívnych fotografií som vytvorila príspevok, ktorý nesie názov Bratislavské korunovačné slávnosti. Doporučujem, aby ste si článok aj s videom, ktoré som urobila z množstva fotografií, pozreli. Kým som našla nejakú zodpovedajúcu hudbu, kým sa mi ju podarilo stiahnuť do môjho počítača a kým som to všetko dala dokopy, uplynul skoro celý deň. Teraz sa v počítači neviem zbaviť nejakého blbého programu, ktorý som nainštalovala zo zúfalstva, aby som si konečne mohla stiahnuť nejakú zodpovedajúcu hudbu k videu 😦

No a na záver ešte o tom, že som sa v sobotu konečne premohla, prehovorila syna, aby mi nafúkal kolesá bicykla a ja som sa aj napriek tomu, že dosť fúkalo, vybrala na prvú tohoročnú cyklistiku.  Nedeľa strávená doma, vonku sa chystalo na dážď, ktorého sme sa v popoludňajších hodinách aj dočkali. Tohoročný prehľad končím fotografiou, ktorú som urobila v sobotu na ceste domov z cyklistiky.

IMG_2756

Upozornenie pre tých, ktorí to doteraz nezistili:

Slová v texte, ktoré sú hnedou farbou, sú odkazy na ďalšie články. Po kliknutí sa vám otvoria na novej stránke.

4 thoughts on “Siedmy

  1. Tá posledná fotka je úžasná…i keď sa ti na inej podarilo zachytiť aj významnú osobu…No si šikovná a mrzí ma že som ťa nechala tak dlho čakať…

    Like

Pridaj komentár

